مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، درباره علت پاک کردن اکانت توئیتری خود توضیح داد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که تصور می‌شد با پیوستن به آرسنال، مارتین اودگارد به یک مهره اصلی در این تیم تبدیل شود اما اوضاع در لندن نیز برای ستاره نروژی خوب پیش نرفته و طی هفته‌های گذشته نیمکت نشین بوده است؛ عملکرد ضعیف مارتین اودگارد باعث شد که انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن در توئیتر مطرح شود و نهایتا او تصمیم گرفت که صفحه رسمی خود را در این شبکه اجتماعی حذف کند.

 

اودگارد که بیش از 300 هزار دنبال کننده در توئیتر داشت در رابطه با این تصمیم خود گفت: “واقعاً به این دلیل بود که من هرگز از آن استفاده نکردم و به آن نیاز نداشتم. فکر می کنم در کل چیزهای زیادی وجود دارد و نیازی نیست آنجا باشم. احتمالاً مدت زیادی است که توئیتر را به روز نکردم، بنابراین فکر کردم داشتن آن فایده ای ندارد، بنابراین آن را حذف کردم.”

حتما بخوانید  جشن تولد امباپه و عکسی که باعث نگرانی رئالی‌ها شد

 

 

 

 

اودگارد در ادامه گفت: “مسائل زیادی وجود دارد و شما باید مراقب باشید که چه چیزهایی را افشا می کنید. در مورد خودم باید بگویم نیازی نداشتم که در آنجا باشم و به همه نظرات نگاه کنم. تعداد زیادی از نظرات ناشناس و عجیب در آنجا وجود دارد. به بازیکنان جوان‌تر می‌گویم که باید به این جور چیزها اصلا توجه نکنند. این می تواند برای آنها بسیار منفی باشد. کامنت‌های بیمارگونه زیادی در آنجا وجود دارد و صرفاً اشاره کردن به یک چیز دشوار است.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.