گزارش ها در انگلیس حاکی از آن است که باشگاه لیورپول به دقت شرایط جذب فدریکو والورده را بررسی می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، فدریکو والورده از جمله بهترین بازیکنان رئال مادرید طی یکی دو فصل گذشته بوده است. ستاره اروگوئه ای سه فصل پیش ابتدا توسط سانتیاگو سولاری به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شد و و از همان ابتدا نشان داد که می تواند به مهره ای کلیدی و تاثیرگذار در ترکیب پرافتخارترین تیم اروپا تبدیل شود.

 

اما بعد از جدایی سانتیاگو سولاری از رئال مادرید و روی کار آمدن زین الدین زیدان نیز شرایط برای هافبک اروگوئه ای تغییر نکرد و او همچنان مهره‌ای قابل اعتماد در لوس بلانکوس باقی ماند. والورده حتی زیر نظر زین الدین زیدان بیشتر به بازی گرفته شد و به یک بازیکن ثابت و مهم در ترکیب تیم سرمربی فرانسوی تبدیل شد.

 

 

 

 

با این وجود آمادگی فوق العاده مثلث خط هافبک رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ، کاسمیرو و تونی کروس باعث شده که در این فصل والورده از ترکیب اصلی رئال مادرید دور شود؛ موضوعی که شایعاتی را در رابطه با او به وجود آورده و حالا گزارش ها در انگلیس حاکی از آن است که باشگاه لیورپول به دقت شرایط جذب این ستاره اروگوئه‌ای را بررسی می‌کند. قرمزها پیش از این نیز جذب والورده علاقه نشان داده بودند اما با پاسخ منفی لوس بلانکوس روبرو شدند.

حتما بخوانید  عصبانیت آبراموویچ از مذاکره رئال با مدافع چلسی

 

با وجود ابراز علاقه لیورپول به نظر نمی رسد که رئال مادرید برنامه ای برای فروش فدریکو والورده داشته باشد. لوس بلانکوس در آینده حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده و به نظر می‌رسد که والورده طی سال‌های پیش رو یکی از ارکان اصلی خط هافبک کهکشانی ها خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.