هواداران بایرن مونیخ از همکاری باشگاه محبوب‌شان با قطری‌ها همچنان عصبانی هستند.

به گزارش “ورزش سه”، پرافتخارترین تیم بوندس‌لیگا و صدرنشین رقابت‌ها در فصل جاری روز گذشته در یک مسابقه حساس برابر تیم سوم جدول یعنی فرایبورگ قرار گرفت و نهایتاً موفق شد به سختی حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

 

اما در این دیدار شاهد یک اتفاق جنجالی توجه بودیم؛ جایی که بنری در دست هواداران بایرن مونیخ قابل مشاهده بود که یک بار دیگر عصبانیت و ناراحتی واضح آن ها را از همکاری باشگاه آلمانی با قطری‌ها نشان می‌داد.

 

روی این بنر بزرگ که در دست هواداران بایرن دیده می‌شد، نوشته شده بود: “به خاطر پول همه چیز را می شوییم.”
همچنین تصویر اولیور کان، مدیر باشگاه و هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ نیز روی این بنر قابل مشاهده بود و به نوعی هواداران به این دو نیز حمله کرده بودند.

 

نکته قابل توجه دیگر به لباس های آغشته به خون در این بنر می گشت که مخالفت شدید هواداران بایرن مونیخ را با سیاست قطری ها نشان می دهد. همچنین در دست چپ اولیور کان یک چمدان پر از پول مشاهده می‌شود که روی آن نوشته شده است: ” شما می توانید به ما تکیه کنید.”

 

 

 

 

 

مدتهاست هواداران بایرن به روابط تجاری بین باشگاه و کشور قطر معترض هستند. قرار است اردوی زمستانی باواریایی‌ها در کشور قطر برگزار شود و از سمت دیگر شرکت هواپیمایی “Qatar Airways” چند سالی است که حامی باشگاه محسوب می شود.

حتما بخوانید  ناگلزمان: بایرن جز مدعیان قهرمانی اروپاست

 

گفتنی است همانطور که گفته شد پیش از این نیز شاهد اعتراض هواداران بایرن مونیخ به این همکاری بوده ایم اما باشگاه آلمانی موضع خاصی در رابطه با آنها نشان داده و بعید به نظر می‌رسد که این مسئله خللی در همکاری باواریایی ها با کشور قطر ایجاد کند.

 

اما پیش از این بحث هایی مطرح شده بود که آلمانی ها مخالف برگزاری جام جهانی در قطر هستند و ممکن است این رقابت‌ها را تحریم کنند اما فدراسیون فوتبال این کشور پس از این شایعات قویا آنها را تکذیب و اعلام کرد که به حضور در جام جهانی پایبند هستند.

 

 

 

 

اگرچه هواداران بایرن مونیخ این کمپین مخالفت با برگزاری جام جهانی در قطر را آغاز کردند اما پیش از این شاهد بودیم که ستاره‌های تیم ملی آلمان نیز در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی پیراهن هایی را بر تن کرده بودند که روی آنها پیام های حمایت از حقوق بشر دیده می شد؛ با این حال موضع فدراسیون فوتبال آلمان در این‌باره مشخص است و آنها پیش از این هم اعلام کرده‌اند که در جام جهانی قطر حضور خواهند داشت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.