طراح حمله به اهواز به هلاکت رسید

طراح حمله به اهواز به دست پلیس ایران کشته شد این فرد طراحی این همه را بر عهد داشت و بیشتر می خواست نظم اهواز را بر هم بزند در این حمله تعدادی از هموطنمان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند این حمله توسط داعش رهبری می شد که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفتند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس جنازه رهبر و طراح حمله به اهواز در رژه اول مهر را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

طراح حمله به اهواز
طراح حمله به اهواز

جنازه طراح حمله به اهواز

عکسی که در ادامه می بینید در شبکه های اجتماعی به عنوان اولین تصویر از جنازه طراح اصلی حمله به اهواز منتشر شده است.

عکسی که در ادامه می بینید در شبکه های اجتماعی به عنوان اولین تصویر از جنازه طراح اصلی حمله به اهواز منتشر شده است. «ابوضحی»، امیر داعش در استان دیاله در عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت در استان دیاله عراق توسط سپاه پاسداران به هلاکت رسید.

 

جنازه طراح اصلی حمله تروریستی به اهواز

طراح حمله به اهواز
جنازه رهبر و طراح حمله به اهواز

سردار ابوالفضل شکارچی درباره حمله تروریستی اهواز گفت: ساعت نه صبح همزمان با رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز ۴ نفر از تروریست‌ها که قبل از رژه نیروهای مسلح سلاح‌های خود را از قبل مخفی کرده بودند، در پارکی که پشت جایگاه بود، با سلاح کلاشینکف مردم را به رگبار بستند.

وی درخصوص شهدای این حادثه گفت: در بین شهدای این حادثه دختر بچه بسیار کم سن و سال و جانباز ولیچری وجود دارد که به دلیل اصابت گلوله تعدادی از نیروهای مسلح هم به شهادت رسیدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد:‌ تروریست‌ها با عکس‌العمل قوی و قاطع نیروهای ما رو به رو شدند و با توجه به محدودیتی که به خاطر حضور مردم عادی داشتند در سرعت عملی بالا سه تروریست را به هلاکت رساندند و یک نفر را دستگیر کردند که وی در بیمارستان به درک واصل شد.

عباس زارع‌نژاد (مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال آماده باش و خدمات‌رسانی به مجروحان این حادثه تروریستی هستند.

 

جنازه رهبر و طراح حمله به اهواز

وی خاطرنشان کرد: برخی از این مجروحان به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه اعزام شدند و دیگر مجروحان نیز به بیمارستان‌های دیگر اعزام شده‌اند و عمل‌های غیراورژانسی در بیمارستان‌ها به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به مجروحان حادثه کنسل و تیم‌های جراحی و اورژانس در حال ارائه خدمات به آنها هستند.

مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: براساس دستور وزیر بهداشت نیز دکتر حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت، دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور و دکتر پورفتح‌اله رییس سازمان انتقال خون به اهواز اعزام شدند.

 

جزئیات حادثه

علی‌حسین حسین زاده معاون سیاسی استانداری اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات بیشتر این حادثه گفت: در این تیراندازی حمله‌کنندگان به نیروهای مسلح چهار نفر بودند که ۲ نفر آنها توسط نیروهای نظامی کشته و ۲ نفر دستگیر شدند.

معاون سیاسی استانداری اهواز گفت: تا کنون ۳۰ نفر از مجروحان حادثه تیراندازی صبح امروز در شهرستان اهواز به بیمارستان های گلستان، رازی و سرلشکر منفرد نیاکی اهواز منتقل شده اند.

وی ادامه داد: ۹ تا کنون نفر در این اقدام تروریستی به شهادت رسیده‌اند که ممکن است این تعداد افزایش یابد.

 

منبع: مشرق

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.