با سحرخیزی بر سرطان سینه غلبه نمایید

سرطان سینه با سحرخیزی زنان و دختران می توانیم به کمترین حد خود برسد خانم هایی که زود از خواب بیدار نمی شوند ریسک بیشتری برای ابتلا به بیماری سرطان سینه در بدن دارند پس با سحرخیزی می توانید با بیماری خطرناکی مانند سرطان سینه مبارزه نمایید ما باید درک نمایید که خانم هایی که دیر از خواب بیدار می شوند در خطر ابتلا به سرطان سینه می باشند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جلوگیری از سرطان سینه با سحرخیزی زنان و دختران را در سایت نیک استار خواهید خواند با ما همراه باشید.

سرطان سینه
جلوگیری از سرطان سینه با سحرخیزی

محققان و دانشمندان در بررسی افراد که سرطان پستان گرفته اند یکی از دلایل این بیماری دیر از خواب بیدار شدن زنان می باشد خطر ابتلا به سرطان سینه در خانم های خواب آلود و افادی که زیاد می خوابند بیشتر می باشد خانم ها بیشتر باید مواظب باشند که به بیماری سرطان سینه دچار نشوند پیشگیری همیشه بهتر از درمان می باشد .

حتما بخوانید  خواص خوردن شیر همسر و حکم شرعی خوردن شیر همسر چیست؟

کار در شب برای خانم هایی شاغل بسیار ضرر می رساند و موجب می شود سینه هورمون هایی ترشح نموده و تبدیل به تومور شود و برخی از تومورها در سینه خوش خیم بوده و برخی بد خیم می باشد.

افرادی که به بیماری سرطان سینه دچار می شوند اگر عمل جراحی شده و توده بدخیم از سینه هایشان بیرون بیاید خطر بازگشت سرطان سینه امکان دارد چون بیشتر افراد بعد از درمان دوباره بیمار می شوند.

 

هورمون درمانی راه خوبی برای درمان سرطان پستان است ولی عوارض هورمون درمانی زیاد می باشد و به زندگی افراد اثر گذاشته و بیشتر بیماان مبتلا به سرطان دوست ندارند هورمون درمانی شوند .

 

خانم هایی که به بیماری سرطان پستان مبتلا می شوند معمولا مضطرب و نگران هستند در حال حاضر علم پزشکی پیشرفت بسیاری کرده است و پزشکان می توانند از چندین راه به بیماری سرطان پستان غلبه نموده و کاملا این بیماری را مهار نمایند .

 

منبع:  t24.com.tr  ترجمه شده توسط نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

6 پاسخ

  1. سلام. مقاله جدید و خوبی بود تشکر می کنم. خواستم بگم که من از وقتی که بعد از نماز صبح نمی خوابم خیلی احساس سبکی و سلامتی می کنم. در طول روز خیلی با نشاط تر و سرحال ترم و خسته هم نمیشم، خودم احساس می کنم ضریب هوشیم روزایی که سحرخیزم بیشتره یعنی حواسم جمع تره و کمتر موردی رو فراموش می کنم، از همه اینها بگذریم هوای عالی صبح زود واقعا وسوسه کننده س. پیشنهاد می کنم دوستان برای یه مدت کوتاه سحر خیزی رو امتحان کنن مطمئنم از تاثیری که روشون میزاره شگفت زده میشن.

    1. سلام دوست عزیز، ممنون از اینکه تجربه زیباتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  2. سلام چه مطلب جالبی بود . حالا جالب تر این جاست که در دین مقدس اسلام خیلی به سحر خیزی تاکید شده و کلی روایت داریم در مورد اینکه سحرها بیدار بشید و مناجات کنید و بعد از نماز صبح نخوابید و از این دست توصیه ها. فکر می کنم واقعا روزی می رسه حکمت تموم احکام و توصیه های اسلام مشخص میشه. مثلا همین سحرخیزی . دین ما 1400 سال پیش توصیه اکید به سحر خیزی داشته و حالا بعد از 1400 سال با این همه پیشرفت علم و تکنولوژی تازه یه مورد از فواید سحر خیزی کشف شده. خیلی خوب بود واقعا ممنونم

    1. سلام و درود دوست عزیز، به نکته بسیار زیبایی اشاره کردید، همونطور که گفتید سحر خیزی و بیداری بعد از سحر در اسلام خیلی توصیه شده و ثواب زیادی براش آورده شده، کسی چه می دونه شاید چون سطح علمی اون زمان به حدی نبوده که از فواید سحر خیزی بگن و مردم بفهمن با توصیه و قرار دادن ثواب و پاداش برای سحر خیزی قصد داشتن مردم از فواید سحر خیزی بهره ببرن. کامنت شما هم خیلی جالب بود ممنون دوست عزیز.

  3. سلام خیلی ممنون از مطلبتون. چه جالب بود اولین باره در این مورد چیزی می شنوم فکر کنم واقعا راست میگن سحر خیز باش تا کامروا شوی

    1. سلام و درود دوست عزیز، بله سحر خیزی فواید زیادی داره و مهمترینش حفظ سلامت جسمی و روحی افراده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =

همچنین بخوانید
در این مقاله، به انواع جرم گیری دندان، نحوه انجام آن، ضرورت آن در زمان‌های مختلف، و عوامل مؤثر در هزینه جرم گیری دندان می‌پردازیم.
تمیزی و روشنایی پوست صورت با ژل شستشوی مناسب، امری ضروری است. با معرفی بهترین ژل شستشوی صورت روشن کننده، پوست صورت خود را از آلودگی‌ها و آکنه‌ها پاک کرده و به رنگ و روشنایی دلخواه خود برسید.
با پاکسازی پوست، به پوستی سالم و زیبا دست پیدا کنید. مقاله حاضر روش‌های پاکسازی پوست را به صورت کامل توضیح می‌دهد. با این راهنمایی‌ها، پوستی تمیز، شفاف و درخشان را به راحتی خواهید داشت.