گمشدن دختر 7 ساله همدانی آیناز

گمشدن آیناز دختر همدانی یک ماه پیش باعث نگرانی خانواده بخصوص پدر و مادرش شده است این دختر همدانی هنوز پیدا نشده است پلیس آگاهی همدان در حال پیدا نمودن سر نخ می باشد تا این دختر را پیدا نماید هنوز گزارشی درباره پیدا شدن این دختر در دست نیست پلیس آگاهی هم اظهار نموده که ازهر گونه شایعه ای درباره آیناز دوری نمایید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جزئیات گمشدن آیناز دختر همدانی یک ماه پیش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

گمشدن آیناز دختر همدانی
گمشدن آیناز دختر همدانی

ماجرای دختر گمشده در همدان

سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگویی اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها با انتشار خبری مبنی بر پیدا شدن سرنخی از آیناز موجب تشویش اذهان و ایجاد امید واهی در بین شهروندان شده‌اند.

وی این خبر را یک شایعه دانست و عنوان کرد: اگر سرنخ و نشانه‌ای از این دختربچه گمشده پیدا شود به صورت عام و فراگیر اعلام خواهیم کرد اما تا کنون به نتیجه‌ای نرسیدیم و تحقیقات و بررسی همچنان ادامه دارد.

زارعی از رسانه‌ها درخواست کرد، برای موضوعات مهمی چون گمشدن این دختر بچه نباید به شایعه متوسل شد چرا که دروغ و شایعه در این موضوعات نه تنها کمکی به یافتن او نمی‌کند بلکه فقط اذهان عمومی را تخریب می‌کند و ممکن است تبعات بدی را به دنبال داشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان بیان کرد: پلیس آگاهی تمام تلاش خود را همچنان ادامه می‌دهد و با انتشار هر گونه شایعه برخورد خواهد کرد.

گمشدن آیناز دختر همدانی
گمشدن آیناز دختر همدانی

متأسفانه پس از گذشت یک ماه از گم شدن «آیناز» هیچ سرنخ و نشانه‌ای از او پیدا نشده است. پیش از این نیز شایعه شده بود که جسد گمشده دختر بچه ۸ ساله همدانی پیدا شده و یا دستگیری و بازجویی از مادرخوانده او در بین شهروندان شنیده شده که واقعیت ندارد.

 

تلاش پلیس برای یافتن دختر گمشده همدانی

پیش از این نیز سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در گفت‌وگو، افزوده، تلاش پلیس آگاهی استان برای یافتن این دختر بچه ۷ ساله همدانی همچنان ادامه دارد و تا یافتن سرنخ و نشانه‌ای این تلاش بی‌وقفه متوقف نخواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت یافتن سرنخی از آیناز تحقیقات و بررسی برای یافتن دختر مفقود شده دو چندان خواهد شد و امیدواریم بتوانیم این گمشده را به آغوش گرم خانواده‌ای که یک ماه چشم انتظارند، بازگردانیم.

زارعی بار دیگر از شهروندان درخواست یاری کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده این دختر بچه و یافتن سرنخ و نشانه‌ای از او و یا مشاهده موردی مشکوک به پلیس اطلاع داده و ما را در یافتن این گمشده یاری دهند.

 

آفتاب

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.