مربی زن نوزاد 8 ماهه را به قتل رساند

قتل نوزاد 8 ماهه توسط مربی زن در مهد کودک جنجال ساز شد مربی این نوزاد از عمد وی را به قتل رسانده است اعترافات وی باعث شد که همه شواهد و بر علیه این زن 24 ساله در دادگاه باشد دوربین مداربسته ای که در مهد کودک بود همه جزئیات قتل را به تصویر کشیده بود و دیگر این زن نمی توانست قتل را انکار نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جزئیات قتل نوزاد 8 ماهه توسط مربی زن در مهد کودک را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 قتل
قتل نوزاد 8 ماهه توسط مربی زن

جزئیات کشته شدن نوزاد ۸ ماهه توسط مربی در مهد کودک

زنی اهل مریلند آمریکا در دادگاه بالتیمور به جرم خفه کردن و قتل کودک ۸ ماهه محکوم شد.

در این دادگاه که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، مربی مهد ۲۴ ساله اعتراف کرد که عمداً دست به قتل زده است.

حتما بخوانید  دعوای دو دانش آموز در راه مدرسه، به تیراندازی و قتل کشید
 قتل نوزاد
قتل نوزاد 8 ماهه توسط مربی زن

شرح ماجرای کشته شدن نوزاد ۸ ماهه در مهد کودک توسط مربی

این حادثه در ماه می‌ سال ۲۰۱۷ رخ داده و توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط شده است. به گواهی دادگاه این مربی پس از ساعت ناهار به محل نگهداری کودک مراجعه کرده که در آنجا کودک را در حال بیداری می‌بیند که این موضوع موجب خشم وی شده و کودک را با شدت کتک زده روی تختش انداخته و با بالش او را خفه می‌کند.

پدر این کودک در حین شنیدن جزئیات قتل کودکش از اتاق بیرون رفته و بعد در بیانیه‌ای درباره با دخترش از ناراحتی خود صحبت به میان آورد و گفت که دیگر هیچ گاه اولین گام‌های دخترم، همین طور بوسه‌های او را نخواهم دید. قاتل این کودک به گذراندن ۷۰ سال زندان محکوم شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.