جرئیات قتل کارگر مغازه مرغ فروشی

کارگر مغازه مرغ فروشی در حال شوخی با رفیقش بود که این شوخی پایان تلخی را رقم زد و باعث شد که یکی از کارگران با چاقو به قتل برسند کارگر مرغ فروش که 20 سال داشت با رفیقش شروع به شوخی لفظی کرد که رفیقش از این شوخی وی خوشش نیامده و دعوا به شکل فیزیکی تبدیل شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جرئیات قتل کارگر مغازه مرغ فروشی به دلیل شوخی با رفیقش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

قتل کارگر مغازه مرغ فروشی
قتل کارگر مغازه مرغ فروشی

شوخی 2 کارگر مرغ فروشی با یکدیگر سرانجام منجر به قتل هولناک یکی از کارگرها شد.

ساعت 6 عصر یکشنبه، اول مهرماه سال جاری درگیری مرگبار 2 جوان در نزدیکی چهارراه عارف به ماموران کلانتری 114 غیاثی مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران در صحنه درگیری حاضر شدند.

ماموران با حضور در مغازه مرغ فروشی با جنازه پسر 20 ساله‌ای که از ناحیه گردن هدف چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه به محل اعزام شوند.

کارآگاهان با حضور در محل تحقیقات میدانی را کلید زدند و پی بردند که قربانی جنایت یکی از کارگران مغازه مرغ فروشی است و قبل از درگیری با یکی دیگر از کارگرها داخل مغازه با هم شوخی می‌کردند که شوخی آن‌ها به درگیری لفظی و فیزیکی تبدیل شده است.

قتل کارگر مغازه مرغ فروشی
قتل کارگر مرغ فروشی

در این درگیری قربانی جنایت با برداشتن یک بیل به سمت همکارش حمله کرده که در این صحنه عامل جنایت چاقوی بزرگی که در دست داشته را به سمت پسر جوان پرتاب می‌کند که چاقو روی گردن این کارگر جوان جای گرفته و سناریوی مرگبار را رقم می‌زند.

بنا به این گزارش، بازپرس مرادی در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.