تصاویر سمیرا ذکایی بازیگر فیلم کژال در استونی

سمیرا ذکایی بازیگر فیلم کژال در استونی می باشد او تصویر بسیار زیبایی را از خود در فضای مجازی منتشر نموده است و پوشش متفاوت و لاکچری در در استونی دارد که سوژه همه خبرگزاری ها شده است سمیرا ذکایی در فیلم جذاب کژال به ایفای نقش پرداخته است و این فیلم در جشنواره شب های سیاه تالین در استونی پخش شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تیپ لاکچری سمیرا ذکایی بازیگر فیلم کژال در استونی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سمیرا ذکایی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و فیلمسازی. بازیگر جوانی که بسیار آرام و موقر است، کارش را با تئاتر شروع کرده و پله پله راه را پیموده است. بازیگری جزء رویاهای کودکی اش نبوده و از دوران نوجوانی علاقمند شده و سعی کرده با شناخت و تحصیلات وارد هنر شود.

سمیرا ذکایی
تیپ لاکچری سمیرا ذکایی

سمیرا ذکایی بازیگر فیلم کژال

در عکس زیر سمیرا ذکایی, بازیگر نقش اول فیلم سینمایی ” کژال ” به عنوان نماینده ایران لحظاتی قبل از اعلام اسامی برترین ها در جشنواره شب های سیاه تالین در استونی را می بینید.

سمیرا ذکایی در جشنواره شب های سیاه تالین

سمیرا ذکایی
تیپ لاکچری سمیرا ذکایی

سمیرا ذکایی در سن نوزده سالگی تئاتر را به صورت تجربی از دانشکده هنرهای زیبا آموخت بعد از مدتی اواخر سریال روزگار قریب به کارگردانی آقای عیاری بود که به ایفای نقش پرداخت که باعث شد وارد دنیای بازیگری شود.

سمیرا ذکایی
عکس جدید سمیرا ذکایی

 

آخرین خبر

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =