تیپ خفن لیدی گاگا ستاره هالیوود در اکران فیلم جدیدش

لیدی گاگا یگی از ستاره های زن هالیوود می باشد وی به تازگی در فیلم ستاره ای متولد شد به ایفای نقش پرداخته است که این فیلم به اکران مردمی خود رسیده است او با تیپ و استایل بسیار جذابی وارد صحنه شد و هوادارانش را هیجان زده نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تیپ خفن لیدی گاگا ستاره هالیوود در اکران فیلم جدیدش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

اکران فیلم سینمایی ستاره ای متولد شد

نقدها درباره فیلم ستاره‌ای متولد شده است (A Star is Born) اولین اثر بردلی کوپر در مقام کارگردان از راه رسیدند. فیلمی که افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز بود و حاشیه بامزه‌ای هم داشت. آب و هوای ونیز در روز افتتاحیه مساعد نبود و ظاهرا رعد و برق ناگهانی باعث شد برق بخشی از پروژکتورها قطع شود و نمایش اولین فیلم بردلی کوپر برای چیزی حدود ده دقیقه متوقف شد. مخاطبان هم شروع به دست زدن و هیاهو کردند. بردلی کوپر از روی صندلی‌اش از صبر حاضران تشکر کرد و بسیار هم تشویق شد.

دیوید رونی منتقد هالیوود ریپورتر درباره فیلم نوشته است: «در حالی که همه چشم‌ها به اولین کارگردانی بردلی کوپر دوخته شده است و همه می‌خواهند حضور جسورانه لیدی گاگا را به عنوان بازیگر ببینند چیزهای زیادی درباره فیلم وجود دارد که می‌شود دوست‌شان داشت. کاریزمای ذاتی و طبیعی بردلی کوپر قابل ستایش است. این بازیگر تصویر متقاعدکننده‌ای از یک خواننده کانتری-راک الکلی ارائه داده است و توانسته آن تند و تیزی خودتخریبگرانه کاراکترش را کمی نرم کند. مهم‌تر این که لیدی گاگا هم شمایل ستاره‌ پاپ بودنش را کنار گذاشته و ترکیبی از سرسختی و آسیب‌پذیری را به جایش تجسم بخشیده است. یعنی همان چیزهایی که کاراکتر خواننده-آهنگسازی که او نقش‌اش را بازی می‌کند به آنها نیاز دارد. این آسیب‌پذیری الی است که فیلم را از افتادن به ورطه یک بازسازی بیهوده خارج می‌کند.»

نقد و بررسی فیلم سینمایی ستاره ای متولد شد

رونی البته معتقد است که سکانس پایان‌بندی نشان می‌دهد که توانایی بازیگری لیدی گاگا هنوز با استعدادش در موسیقی برابری نمی‌کند. نکته فیلم به گفته منتقد هالیوود ریپورتر برداشت تر و تازه کوپر از فیلم است که چیزهای جدیدی از این داستان قدیمی صنعت نمایش درآورده است. رونی ادامه می‌دهد: «البته که درک کوپر از ریتم باید پیشرفت کند. فیلم داستان قدیمی عشق، شهرت سرمست‌کننده و تراژدی نابودکننده است که با تمام وجود برای نسل جدید بازگو می‌شود.»

در همین راستا نشریه اینترتینمنت ویکلی از نقطه نظر فنی هم فیلم را ستایش کرده است. لی گرنینبلت نوشته: «شیوه ناتورالیستی فیلم مثل کارگردانان سینمای نو در دهه هفتاد است. دوربین او بی‌قرار و صمیمی کاراکترها را دنبال می‌کند.»

فیلم امتیاز خوب ۸۷ از ۱۰۰ را از منتقدان گرفته است و حتی از فیلم دیمین شزل که همه منتظرش بودند هم جلو زده. به نظر می‌رسد فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» از شانس‌های امسال فصل جوایز باشد.

تصاویر اکران ستاره ای متولد شد

لیدی گاگا
لیدی گاگا ستاره هالیوود
بردلی کوپر
بردلی کوپر
لیدی گاگا
لیدی گاگا ستاره هالیوود
لیدی گاگا
لیدی گاگا ستاره هالیوود
مارسیا گی هاردن
مارسیا گی هاردن
بردلی کوپر
بردلی کوپر در اکران A Star Is Born
ابی کورنیش
ابی کورنیش

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =