علیرغم حواشی اخیر، روملو لوکاکو قطعا تا پایان فصل در باشگاه چلسی ماندنی خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، در واپسین روزهای سال 2021 که انتشار مصاحبه عجیب روملو لوکاکو با اسکای اسپورتس شرایط چلسی را دشوارتر از قبل کرد. این ستاره بلژیکی که شروع چندان خوبی در تیم جدید خود نداشته و البته دچار مصدومیت شدیدی هم شد، در مورد شرایط دشوار خود در چلسی و البته مشکلات تاکتیکی با توماس توخل، سرمربی آلمانی این تیم صحبت کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که چلسی در هفته های اخیر دچار بحران مصدومیت و شیوع ویروس کرونا شده و فاصله زیادی از صدر جدول گرفته است.

 

 

اما عجیب اینجاست روملو لوکاکو در این مصاحبه به کرات در مورد علاقه خود به ماندن در اینتر صحبت کرده و تاکید کرد عدم تمایل این باشگاه به تمدید باعث جدایی او شده است. روملو لوکاکو همچنین چندین بار مدعی شد بازی های اینتر را تماشا کرده و علاقه زیادی به این باشگاه دارد.

 

حتما بخوانید  رسمی؛ قرارداد اریکسن با اینتر فسخ شد

این مصاحبه عجیب و البته فرم نه چندان خوب روملو لوکاکو در فصل جدید باعث انتشار اخباری در مورد احتمال جدایی او از چلسی و احتمال بازگشت قرضی به اینتر در فصل زمستان شد. اما اسکای اسپورتس امروز مدعی شد چنین احتمالی به هیچ وجه وجود ندارد و روملو لوکاکو حداقل تا پایان فصل در لندن خواهد ماند. به نظر می رسد به زودی جلسه ای بین او و توماس توخل برگزار شده و در مورد مصاحبه روملو لوکاکو و مشکلات او در تیم جدیدش صحبت خواهد شد. بدین ترتیب پروژه بازگشت این ستاره 115 میلیون یورویی منتفی شده و او حداقل تا پایان فصل جاری لباس آبی های لندن را به تن خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.