به نظر می رسد آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا حدود یک ماه قادر به حضور در میادین نباشد.

به گزارش “ورزش سه”، آنسو فاتی در نیمه اول دیدار مقابل سلتاویگو و پس از به ثمر رساندن گل اول بارسلونا مصدوم شده و در ادامه از زمین خارج شد. ساعتی قبل باشگاه بارسلونا بعدا تایید کرد که آنسو فاتی دچار مشکل از ناحیه همسترینگ شده، اما آنها برای اعلام نتایج نهایی و مدت زمان دوری آنسو از میادین نیاز به آزمایشات بیشتری دارند.

 

آنسو فاتی از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده و آزمایشات بیشتری برای تعیین میزان آسیب دیگری در حال انجام است. اریک گارسیا نیز دچار مصدومیت ساق پای راست شده و وضعیت او نیز به طور کامل معلوم نیست.

 

 

اما نشریه آ.اس مدعی شد احتمالا آنسو فاتی حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود. در صورت صحت این اخبار، آنسو فاتی بازی های بارسلونا در لالیگا برابر اسپانیول، ویارئال و رئال بتیس و همچنین دیدار حساس این تیم در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا را از دست خواهد داد. همچنین به نظر می‌رسد فاتی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی تیم ملی اسپانیا مقابل سوئد و یونان نیز غایب خواهد بود.

حتما بخوانید  لاپورتا فریب خورده؛ پرز و تباس از بارسا متنفرند

 

لوئیس انریکه، سرمربی لاروخا اخیرا این بازیکن جوان را برای اولین بار پس از بازگشت از مصدومیت به تیم ملی اسپانیا فراخوانده بود و حالا آنسو فاتی قادر به حضور در اردوی این تیم نخواهد بود. بارسلونا همین حالا نیز مصدومانی چون عثمان دمبله، مارتین برایثوایت، پدری، جرارد پیکه و سرجیو آگوئرو را در لیست دارد و شرایط در بدو ورود ژاوی اصلا مساعد نیست.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.