اسپورت مدعی شد بر خلاف شایعات مطرح شده باشگاه بارسلونا هیچ برنامه ای برای فروش فرانکی دی‌یونگ ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از نمایش های درخشان فرانکی دی یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری‌سن‌ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده‌دار را به خدمت بگیرد.

 

در حالی که تصور می‌شد فرانکی دی یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل شود اما او هرگز نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

حتما بخوانید  شانس طارمی بیشتر است یا سوارز؟

 

 

 

 

همین نمایش های ناامیدکننده فرانکی دی یونگ در ترکیب بارسلونا باعث شده که شایعاتی در رابطه با آینده این بازیکن مطرح شود. ساعتی پیش بود که ال‌چرینگیتو مدعی شد که این هافبک هلندی در برنامه‌های بلندمدت سرمربی جدید بارسا یعنی ژاوی هرناندز جایی ندارد و احتمالا به فروش خواهد رسید؛ با این حال اسپورت کاتالونیا این شایعه را به شکل جدی تکذیب کرده و مدعی شده که بلوگرانا هیچ برنامه‌ای برای فروش دی‌یونگ ندارد و فقط به حفظ او فکر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.