مینو رایولا، مدیر برنامه جان لوئیجی دوناروما، معتقد است که شرایط این بازیکن در پاری‌سن ژرمن به زودی فرق خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جدایی رایگان جان‌لوئیجی دوناروما از میلان و انتقال او به پاری سن ژرمن یکی از پر سر و صدا ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی اخیر به شمار می‌آمد. با این حال دروازه‌بان ملی پوش ایتالیایی از زمان پیوستن به PSG نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب این تیم انجام دهد و مائوریسیو پوچتینو به گلر کاستاریکایی یعنی کیلور ناواس علاقه بیشتری نشان داده است.

 

با این وجود مینو رایولا، مدیر برنامه دوناروما، تاکید کرده که این بازیکن باید صبر داشته باشد و به زودی همه چیز حل خواهد شد. او گفت: “نمی‌دانم که آیا مشکلی به وجود آمده است یا نه. من فکر می‌کنم همه می‌دانند که این داستان نهایتاً چگونه به پایان خواهد رسید. همه چیز برای جان‌لوئیجی دوناروما خوب پیش خواهد رفت. او به کمی صبر نیاز دارد. می‌فهمم که او لحظاتی را پشت سر می گذارد که پیش از این هرگز آن را تجربه نکرده است. اما این مشکل از طریق گفت‌وگو و کم‌کم حل خواهد شد.”

حتما بخوانید  آمادگی راموس برای بازی مقابل موناکو

 

 

 

 

یکی دیگر از ابهامات دیگر نقل و انتقالاتی به آینده ماتیاس دی لیخت مربوط می شود و گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که قرار است مینو رایولا به زودی مذاکراتی را با سران یوونتوس برای تمدید قرارداد دی‌لیخت انجام دهد. این مدیر برنامه جنجالی در این باره نیز گفت: ” این مذاکره قرار است در ماه می انجام شود اما حالا در نوامبر هستیم… فکر می‌کنم در حال حاضر خوب نیست که در این باره صحبت کنیم.”

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.