فصل تابستان بهترین زمان ممکن برای سفر به بلغارستان است و در طول سال بیشترین مسافران تور بلغارستان را در این ماه از سال شاهد هستیم. اگر به دنبال مکانی کشوری با قدمت بسیار تاریخی،مکان های گردشگری فوق العاده زیبا با فرهنگی غنی می‌گردید، تور بلغارستان یکی از بهترین انتخاب های فصل تابستان است.

چرا تور لحظه اخر بلغارستان

چرا تور بلغارستان لحظه آخر

وبسایت لحظه آخر به سبب همکاری با برترین و بهترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور بلغارستان و تور وارنا، امکان مقایسه قیمت تورهای آژانس های مختلف را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تور بلغارستان را برای خودتان و خانواده عزیزتان انتخاب نمایید.

 

خدمات تور لحظه آخر بلغارستان

آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور بلغارستان لحظه آخر، خدمات متنوعی را قبل از انتخاب و بعد از خرید تور خدمت شما عزیزان ارائه می دهند. از جمله خدمات قبل از تهیه تور میتوانیم به مشاوره رایگان و بسته های متنوع تور بلغارستان در قالب تعداد روزهای انتخابی، هتل محل اقامت و… اشاره کرد. همچنین خدمات بعد از تهیه تور را نیز می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رزرو هتل به همراه وعده غذایی
  • بلیط رفت و برگشت
  • محل اقامت مناسب
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور لیدر
  • بیمه مسافرتی

 

خدمات تور لحظه آخر بلغارستان

 

راه های سفر به بلغارستان

اگر تصمیم قطعی خود را برای سفر تفریحی با تور زمینی بلغارستان و یا نوع هوایی آن گرفته اید، بهتر است بدانید که هم از راه هوایی و هم راه زمینی می توانید خود را بلغارستان برسانید. اما در نظر داشته باشید که فاصله 3300 کیلومتری ایران تا بلغارستان نیازمند تور هوایی است. چرا که تورهای زمینی پر از چالش هستند و خستگی مسیر طولانی آن به تنتان می ماند و آنطور که باید نمی توانید از سفر خود لذت کافی را ببرید. اما اگر بهرحال قصد سفر زمینی به وارنا را داشتید، باید ابتدا به هر طریقی که می توانید ابتدا خود را به کشور ترکیه برسانید و سپس از طریق یکی از راه های قطار، اتوبوس، ماشین شخصی و یا به صورت ترکیبی خود را به کشور زیبا و تاریخی و سرسبز بلغارستان برسانید و از سفر خود لذت ببرید.

تور بلغارستان را از کجا تهیه کنم؟

اگر می خواهید سفری آرام و به یادماندنی را به بلغارستان تجربه کنید، می توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر از بروزترین و مناسب ترین قیمت ها مطلع شوید و در صورت داشتن هرگونه سوال، با تماس با آژانس های لحظه آخر از مشاوره رایگان این عزیزان در جهت انتخاب تور بلغارستان خود استفاده نمایید.

 

تور بلغارستان را از کجا تهیه کنم؟

آیا سفر به بلغارستان ویزا می‌خواهد؟

در حال حاضر که این مقاله را می‌خوانید هنوز توافقنامه ای برای لغو ویزای بین دو کشور ایران و بلغارستان صورت نگرفته و برای سفر تفریحی به بلغارستان و وارنا باید ویزای این کشور را دریافت کنید. که برای این کار نیز آژانس های مسافرتی لحظه آخر پس از دریافت مدارک مورد نیاز از شما عزیزان گردشگر، تمامی کارهای سفارت را خودشان انجام می‌دهند که البته این کار را نیز می توانید به صورت شخصی انجام دهید.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 18 =