امروز مراسم معارفه فران تورس در بارسلونا برگزار شد و او تاکید کرد که مشکلی برای بازی در ال کلاسیکوی سوپرکاپ ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، فران تورس هفته پیش بود که از سیتی به بارسلونا پیوست. 55 + 10 میلیون یورو برای این انتقال هزینه شد و وینگر سابق والنسیا حالا به دنبال چالش بزرگ دیگر خود در فوتبال اسپانیاست.

مراسم معارفه تورس امروز در نوکمپ برگزار شد و سپس او در نشستی خبری شرکت کرد.

 

 

 

 

تورس در مورد حس و حال خود از پیوستن به بارسا گفت:« روزهای بسیار خاصی برای خودم و خانواه ام است. از بارسلونا بی نهایت ممنونم و امروز از بودن کنار هواداران لذت بردم. بی تاب اولین بازی ام برای بارسا هستم.»

 

جدایی از سیتی:« قبلا هم گفته بودم که دوست دارم روزی به فوتبال اسپانیا برگردم و برای یکی از باشگاه های بزرگ آن بازی کنم. پیشنهاد بارسا که رسید، دیگر فکر نکردم. این یک فرصت بزرگ و ایده آل برای من است.»

حتما بخوانید  ژاوی: برای رسیدن بارسا به جایگاه شایسته می‌جنگم

 

 

 

 

پست بازی:« من یک مهاجم هستم و پست محبوبم بال راست است اما هر جا ژاوی صلاح بداند، بازی خواهم کرد.»

 

ثبت نام در فهرست بارسا:« مشکلی نیست و نگران نیستم. می دانم که مسئولان باشگاه هر کاری نیاز باشد برای حل این مساله انجام خواهند داد.»

 

مصدومیت:« دیگر مصدوم نیستم و بهبودی کامل پیدا کرده ام. معتقدم می توانم در سوپرکاپ برابر رئال به میدان بروم.»

 

 

 

 

خداحافظی با گواردیولا:« این یک موضوع شخصی است. از پپ گواردیولا بسیار ممنونم و چیزهای زیادی به من یاد داد. مقطع حضورم در سیتی برایم خیلی مفید بود و تجربه بزرگی شد.»

 

درخشش در بارسا:« بارسا از بهترین باشگاه های دنیاست و رقابت در آن نیز بالا ولی می خواهم به تیم کمک کرده و خودم نیز پیشرفت کنم.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.