در یک شب درخشان دیگر از وینسیوس و کریم بنزما، رئال مادرید حریف قدرتمند خود والنسیا را گلباران کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید حساس ترین بازی هفته 21 لالیگا را به راحتی با پیروزی پشت سر گذاشت. رئال امشب میزبان والنسیا بود و با درخشش زوج تهاجمی خطرناک خود توانست 4 گل به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

 

رئال برای زدن گل نخست خود 43 دقیقه انتظار کشید تا اینکه داور برخورد بازیکن والنسیا با کاسیمیرو را پنالتی تشخیص داد. کریم پست توپ قرار گرفت و موفق شد گل شماره 300 خود برای رئال را به ثمر برساند.

 

نیمه دوم اما برای رئال توفانی شروع شد و توفانی نیز پایان یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دقیقه 53 وینیسیوس موفق به زدن گل دوم رئال شد. ستاره برزیلی پس از یک بازی غیبت به دلیل ابتلا به کرونا به میادین برگشته بود و پس از یک و دو با کریم بنزما به زیبایی دو مدافع مقابلش را جا گذاشت و در مصاف تک به تک با گلر والنسیا با یک بغل پای فنی زیبا گلزنی کرد.

حتما بخوانید  برنامه ویژه مرد سال فوتبال جهان در رئال مادرید

 

 

 

 

 

 

وینی دقیقه 61 دبل کرد. این بار او روی ریباند ضربه آسنسیو که گلر والنسیا برگشت داده بود، در دهانه دروازه خالی با ضربه سر گلزنی کرد. این گل شماره 14 وینی در لالیگا بود و به این ترتیب با 14 گل و 7 پاس گل پس از بنزما دومین بازیکن لالیگا شد که روی بیش از 20 گل تاثیرگذار بوده است.

 

کریم بنزما دقیقه 88 بازی خوب خود را تکمیل کرد. این بار او از درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق که به تیر عمودی هم برخورد کرده بود، توانست گلزنی کرده و او نیز مثل وینی دبل کند. کریم در لالیگا با 17 گل صدرنشین جدول گلزنان است و برای الپیچیچی با وینیسیوس رقابت دارد.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.