به نظر می‌رسد که هری کین، کاپیتان تاتنهام، نظرش را درباره جدایی از این تیم تغییر داده است.

به گزارش “ورزش سه”، مدت‌هاست که شایعات بسیاری درباره جدایی هری کین از تاتنهام به گوش می‌رسد و حتی در تابستان انتظار می‌رفت که او به سیتی منتقل شود اما سیتیزن‌ها تصمیم گرفتند جک گریلیش را با 100 میلیون پوند بخرند.

مدیران تاتنهام نیز حاضر به پذیرش پیشنهادهای ارائه شده برای این بازیکن نشدند تا او همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

با این حال، این بازیکن نتوانست درخشش چند فصل اخیرش را در این فصل نیز تکرار کند و با مشکلات بسیای از ابتدای فصل روبرو بوده است.

حضور آنتونیو کونته به جای نونو اسپیریتو سانتو روی نیمکت تاتنهام باعث شد که بسیاری از کارشناسان به این باور برسند که حضور این مربی ایتالیایی باعث تغییر شرایط هری کین خواهد شد و به نظر می‌رسد که این اتفاق نیز افتاده است.

 

 

دارن بنت، بازیکن سابق تاتنهام، در گفتگو با تاک اسپورت درایو اظهار داشت:« من چیزهایی شنیده‌ام و باید تاکید کنم که در حد شایعه هستند اما گفته می‌شود که کین به احتمال زیاد در این تیم می‌ماند و قرارداد جدیدی را نیز به امضا خواهد رساند. همین باعث خواهد شد که شما با خودتان فکر کنید چه اتفاقی برای منچسرسیتی رخ می‌دهد؟»

حتما بخوانید  گواردیولا به من گفت بمیرید ولی رئال را ببرید!

این بازیکن درباره واکنش سیتی به این اتفاق گفت:« آنها اجازه جدایی فران تورس را صادر کردند  نکته عجیب اینجاست که آنها در حال حاضر مهاجم نوک ندارند. پس در حال باز کردن فضا برای جذب ارلینگ هالند  هستند؟ این چیزهایی است که من شنیده‌ام اما همانطور که گفتم همه این موارد شایعه و گمانه‌زنی است. این اتفاقی عالی برای هواداران تاتنهام خواهد بود اما شاید به معنای قرار گرفتن سیتی در مسیری جدید باشد.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.