اینترنت ایران در 13 آبان توسط آمریکا تحریم خواهد شد

آمریکا در یک خبری گفته است قصد دارد که اینترنت ایران را تحریم نموده و اجازه ندهد ایرانیان از اینترنت استفاده نمایند این هم یکی از تحریم های آمریکا می باشد 13 آبان روزی است که آمریکا قصد دارد چند نوع تحریم برای ایران اعمال نماید تحریم بانک مرکزی ایران هم یکی از اهداف آمریکا می باشد ایران در مقابل جنگ سایبری آمریکا کاملا آماده می باشد و هر گونه تهدیدی را از سوی آمریکا را دفع خواهد نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تحریم و قطع اینترنت ایران توسط آمریکا در 13 آبان 97 را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

تحریم و قطع اینترنت ایران
تحریم و قطع اینترنت ایران

قطع اینترنت ایران در آبان ماه

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در بخشی از گفتگوی خود به خبر احتمال قطع اینترنت ایران توسط آمریکا در آبان ماه واکنش نشان داد.

وی گفت: احتمال این کار را ضعیف می‌دانیم اما از طرفی، در صورتی که این اتفاق بیفتد، تدابیری دیده شده که کارکردهای ضروری کشور حفظ شود و شبکه ملی اطلاعات به اندازه‌ای که آماده شده بنا است که بتواند خدمات اساسی مردم را جواب دهد.

تحریم و قطع اینترنت ایران
تحریم و قطع اینترنت ایران

جلالی افزود: در حوزه سایبری توانمندی متقارن نیست و ابرقدرت در سایبر نداریم، یک کشور کوچک هم به اندازه یک ابرقدرت می‌تواند نقش‌آفرینی کند و بنابراین بستگی به میزان توانمندی و آسیب‌پذیری است. کشوری آسیب‌پذیرتر است که سایبری‌تر است. آمریکایی‌ها نسبت به ما سایبری‌تر هستند و زیرساخت‌های‌شان بیشتر از ما سایبری است پس طبیعتاً آسیب‌پذیرترند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: البته تصور ما از تهدید آمریکا یک تهدید ترکیبی بر بستر شبکه اجتماعی است. یعنی او می‌خواهد با ابزار شبکه، رسانه و گوشی و اینترنت، مردم ما را تحریک و سازماندهی کند و به جان دولت و حکومت بیندازد. خب اگر اینترنت را قطع کند دست‌ خودش را کوتاه می‌کند.

 

منبع: اقتصاد نیوز

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =