تتوی جنجالی محسن چاوشی روی سرش

محسن چاوشی به تازگی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر نموده است او تتوی جالبی روی سرش دارد و مورد توجه بسیاری از هوادارانش قرار گرفته است محسن چاوشی گفته است که در حال خداحافظی از موسیقی می باشد چون آلبوم یکی از دوستانش انرژی او را گرفته و بسیار خسته شده است احتیاج به استراحت دارد و کمی از موسیقی فاصله می گیرد تتوی جنجالی محسن چاوشی روی سرش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

چاوشی خواننده ایرانی

محسن چاوشی خبری بدی برای مخاطبانش داشت و اعلام کرد که مدتی نیاز به استراحت و بازسازی دارد زیرا که آلبوم «ابراهیم» انرژی زیادی از او گرفت. او همچنین از محبت طرفدارانش قدردانی کرد.

تتوی جنجالی محسن چاوشی
عکس محسن چاوشی

محسن چاوشی با انتشار تصویری عجیب در اینستاگرام، نوشت: «خنک آن قماربازی که بباخت آن چه بودش/ بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر/ تو به مرگ و زندگانی هله تا جز او ندانی/ نه چو روسبی که هر شب کشد او بیار دیگر.

تتوی روی سر محسن چاوشی

تتوی جنجالی محسن چاوشی
تتوی جنجالی محسن چاوشی

دوستان مدتی نیاز به استراحت و باز سازی دارم … ابراهیم خیلی انرژی زیادی ازم گرفت … اگر عمری بود شروع میکنم .. از محبت همه شما ممنونم.»

چاوشی پیش از این گفته بود که شعر “خنک آن قماربازی که بباخت آن چه بودش / بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر” را روی سرش تتو کرده تا برای همیشه در خاطرش بماند. طرفداران چاوشی ابتدا نمی‌دانستند که عکس منتشر شده مربوط به سر خود چاوشی است و از زمانی که چاوشی این موضوع را در کامنت‌ها فاش کرد، با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفدارانش مواجه شد.

 

منبع : خبر انلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هجده =