تبریک تولد زیبای مهراوه شریفی نیا برای خواهرش

پست زیبای مهراوه شریفی نیا برای تبریک تولد خواهرش ملیکا در اینستاگرام باعث شد که لایک و کامنت های زیادی را هواداران ملیکا برای خواهرش به ارمغان بیاورد ملیکا و مهراوه شریفی نیا دو خواهر هنرمند و بازیگر ایرانی هستند که فعلا ازدواج نکرده اند این دو خواهر بازیگر در بسیاری از فیلم ها و سریال های زیبا به ایفای نقش پرداخته اند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر پست زیبای مهراوه شریفی نیا برای تبریک تولد خواهرش ملیکا را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

مهراوه شریفی نیا
پست زیبای مهراوه شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان سال ۶۵، بازیگر سینما و تلویزیون کشور و فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است. مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا، تولد خواهر کوچکترش را در اینستاگرام تبریک گفت و از خصوصیات اخلاقی او نوشت.

از جدیدترین کارهای ملیکا شریفی‌نیا می‌توان به بازی در سریال پرحاشیه دلدادگان و مجموعه بالشها اشاره کرد.

مهراوه شریفی نیا
پست زیبای مهراوه شریفی نیا برای تبریک تولد خواهرش

مهراوه شریفی نیا:

«توی همه‌ی زندگیم، از کودکی تا امروز.
آدمی که بیشتر از همه باهاش قهر کردم ملیکا بوده و البته در عوض تنها آدمی هم که بلد بوده چه جوری زود با من آشتی کنه و نذاره قهر‌های احمقانه‌ی من طولانی بشه خودش بوده.
اصلا به نظر من یکی از مزایای داشتن خواهر و برادر اینه که می‌تونین هی دعوا کنین و قهر کنین و تو سر و کله‌ی هم بزنین و بعد هم منّتِ همو بکشین.
ولی این‌که تخصص خواهرت آشتی کردن باشه انصافاً یه نعمته.
ملیکا اینقدر در آشتی کردن متبحر و خبره ست که هروقت با هرکسی قهر می‌کنم و قهر طولانی می‌شه با خودم می‌گم اگه ملیکا جاش بود هیچوقت اینجوری نمی‌شد.
مثل همون نامه‌ای که بعد از یک دعوای توفانی برام از زیر در اتاق انداخت تو و توش نوشته بود که منو ببخش و بیا با من چای تازه‌دم بخور، هیچی ارزش نداره که لحظه‌های من بی‌تو و چای سپری بشه!
یا مثل اون شبی که یهو بی خبر یه عالمه بادکنک رنگی برام فرستاد خونه‌ی دوستم!
یا مثل اون دفعه که باهاش سرسنگین بودم و با یه قابلمه قورمه‌سبزی اومد پیشم!
یا مثل اون بار که سفر بودیم و ازش دلخور شدم و بعد از یه ربع در رو باز کردم و دیدم یک دست با چندین شاخه گلِ چیده شده از باغچه‌ی هتل پشت دره! خودش پشت دیوار قایم شده بود و داشت از زبون گل‌ها حرف می‌زد که ما اومدیم جهتِ وساطت، خواهرت رو ببخش، الان نگهبان‌ها میان و به خاطر چیدنِ ما دستگیرش می‌کنن، تو رو خدا راهش بده تو!

اخلاقش یه مدلیه که انگار اصلا طاقت نداره دلگیر باقی بمونی، اول اشتباهشو می‌پذیره، بعد همه‌ی ذهنش درگیر این می‌شه که چطوری از دلت دربیاره، بعد از همه‌ی خلاقیتش استفاده می‌کنه و یه کاری می‌کنه که چاره‌ای جز بخشیدنش نداشته باشی!
امشب تولدشه.
گفتم اینا رو این‌جا بنویسم که بدونه چقدر بابت داشتن این خصلت بهش افتخار می‌کنم و می‌فهمم که همه‌ی قشنگیِ رابطه‌ی ما مدیون اخلاق خوب و مهربونیای خودشه.
که بدونه چقدر حضورش مثبته و چقدر رفتار پر از محبتش باعث می‌شه دنیا جای قشنگ‌تری برای زندگی بشه.

@melikasharifinia ‘

“عزیزترین
تولدت مبارک
ممنون که جهان ما رو زیباتر می‌کنی”»

حتما بخوانید  عکس های تولد حمید گودرزی در آذر ماه 97
مهراوه شریفی نیا
عکی زیبای مهراوه شریفی نیا

 

منبع: ستاره

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =

همچنین بخوانید