سرخیو بوسکتس، معتقد است بارسلونا می توانسته با صبر بیشتری عمل کند و مقابل گرانادا به پیروزی برسد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امروز در یک مسابقه کاملاً نزدیک با تساوی 1-1 مقابل گرانادا متوقف شد. این نتیجه در حالی رقم خورد خورد که شاگردان ژاوی تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند اما نهایتاً بازی با یک یار کمتر به دلیل اخراج گاوی، کار دست آنها داد تا نهایتاً دو امتیاز حساس برای بلوگرانا از دست برود.

 

سرخیو بوسکتس در پایان بازی گفت: “فکر می‌کنم در نیمه دوم با توجه به گلی که زدیم باید بیشتر توپ را در اختیار می‌گرفتیم. آنها روی ما فشار ایجاد کردند. مجبور نبودیم که در برخی مواقع از بازی اینقدر سریع عمل کنیم. اخراج گاوی باعث شد کار پیچیده شود و همه چیز بعد از آن تغییر کرد. حتی قبل از گل آنها ما دو نفر کمتر داشتیم چرا که دنی آلوز نیز بیرون بود.

حتما بخوانید  ستاره هلندی قربانی حضور استرلینگ در بارسلونا؟

 

 

 

 

شاید ما باید صبر بیشتری به خرج می دادیم و مالکیت را از آن خود می کردیم تا اجازه کار به گرانادا ندهیم. حالا بازی سختی مقابل رئال مادرید در سوپرجام پیش روی ما خواهد بود و اگر عملکرد خوبی داشته باشیم می توانیم پیروز شویم. ما باید در همه مسابقات برای کسب سه امتیاز ها تلاش کنیم.”

 

آینده لوک دی‌یونگ: “نمی دانم چه آینده ای در انتظار لوک دی‌یونگ خواهد بود و این موضوع تنها به او و باشگاه بستگی دارد. او بازیکن کارآمدی محسوب می شود، ویژگی های خاصی دارد و امیدوارم که بتواند در ادامه راه به ما کمک کند.”

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهارده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.