بورس امروز هم روز بدی را شروع کرد / فولادی ها قرمزپوش شدند + جدول نمادها
رکنا: بورس امروز دوشنبه 22 آذر ماه بورس قرمزپوش شد و با افت بیش از 3 هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و 317 هزار واحد قرار گرفت.

بورس امروز دوشنبه سومین روز هفته 22 آذر ماه با افت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با افت 16 هزار و 832 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 327 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم منفی شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با افت 3 هزار واحدی ، 357 هزار 648 واحد را ثبت کرد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادی رکنا، بورس سومین روز هفته در ادامه روند نزولی روز گذشته امروز نیز سرخپوش شد. شاخص کل بورس با ریزش 3 هزار و 451 واحدی در سطح یک میلیون و 317 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت یک هزار و 541 واحدی 354 هزار و 75 واحد را ثبت کرد.

حتما بخوانید  بورس امروز به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد سقوط کرد + جدول نمادها

شاخص فرابورس هم منفی شد و  به 18 هزار و 895 واحد رسید.

نمادهای شفن، فولاد و شستا  بیشترین اثر منفی و برکت، فارس و کالا بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

جدول بورس امروز

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

همچنین بخوانید
رکنا: تولیدکنندگان محتوا مسئول محتوایی هستند که منتشر می‌کنند. اما مدیران سایت‌ها و پلتفرم‌ها خودشان محتوایی ارائه نمی‌کنند و صرفا فضا را برای ارائه محتوا آماده می‌کنند. کار آن‌ها ایجاد امکان دانلود، آپلود، اشتراک‌گذاری و ذخیره محتوا است و سایت‌هایی مثل «دیوار»، «آپارات» و «یوتیوب» در این رده قرار می‌گیرند.
رکنا: عضو قضائی شورای رقابت طی نامه‌ای از دادستان کل کشور خواستار پیگیری اقدامات غیرقانونی وزارت صمت و خودروسازان در خصوص افزایش قیمت شد و تأکید کرد؛ اقدام خودروسازان قطعاً دادگستری را با انبوهی از پرونده‌های قضائی روبه رو می‌کند.