بورس امروز به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد سقوط کرد + جدول نمادها
رکنا: رکنا: بورس امروز دوشنبه 22 آذر ماه بورس قرمزپوش شد و با افت بیش از 3 هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و 317 هزار واحد قرار گرفت.
 

بورس امروز دوشنبه با افت شدید رو به پایان است. شاخص کل بورس امروز با افت 23 هزار و 626 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 297 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم منفی شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با افت 6 هزار واحدی ، 349 هزار 541 واحد را ثبت کرد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادی رکنا، بورس سومین روز هفته در ادامه روند نزولی صبح امروز نیز سرخپوش شد. شاخص کل بورس با ریزش 23 هزار و 626 واحدی در سطح یک میلیون و 297 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 6 هزار و 76 واحدی 349 هزار و 541 واحد را ثبت کرد.

حتما بخوانید  بورس به رشد ضعیف خود ادامه داد / حال فولادی ها خوب است + جدول نمادها

شاخص فرابورس هم منفی شد .

نمادهای کگل، فولاد و شستا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند. شاخص سازها قرمز شدند.

جدول بورس امروز

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یک =

همچنین بخوانید
رکنا: تولیدکنندگان محتوا مسئول محتوایی هستند که منتشر می‌کنند. اما مدیران سایت‌ها و پلتفرم‌ها خودشان محتوایی ارائه نمی‌کنند و صرفا فضا را برای ارائه محتوا آماده می‌کنند. کار آن‌ها ایجاد امکان دانلود، آپلود، اشتراک‌گذاری و ذخیره محتوا است و سایت‌هایی مثل «دیوار»، «آپارات» و «یوتیوب» در این رده قرار می‌گیرند.
رکنا: عضو قضائی شورای رقابت طی نامه‌ای از دادستان کل کشور خواستار پیگیری اقدامات غیرقانونی وزارت صمت و خودروسازان در خصوص افزایش قیمت شد و تأکید کرد؛ اقدام خودروسازان قطعاً دادگستری را با انبوهی از پرونده‌های قضائی روبه رو می‌کند.