شاگردان ژوزه مورینیو دقایقی قبل در دیدار برابر تیم ناشناخته بودو گلیمت با شش گل شکست خوردند.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم رم و بودو گلیمت ساعتی قبل در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا در نروژ به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-6 به سود تیم نروژی به پایان رسید.

مورینیو که روز یکشنبه باید در چارچوب مسابقات سری A به همراه شاگردانش به مصاف ناپولی صدرنشین برود، در این بازی به بعضی از بازیکنان اصلی ترکیبش استراحت داده بود، با این حال هیچکس پیش بینی نمی‌کرد که چنین نتیجه عجیبی و تحقیرآمیزی برای رم رقم بخورد و حتی به زمین فرستادن بازیکنانی چون آبراهام و پلگرینی نیز جوابگو نبود.

 

 

تیم بودو گلیمت موفق شد در دقایق 8 و 20 دو گل توسط اریک بوتیم و پاتریک برگ به ثمر رسانده و از حریف نام آشنای خود پیش بیفتد. کارلس پرز نیز در دقیقه 28 تک گل رم را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.

حتما بخوانید  یوونتوس و آاس رم نقره داغ شدند

 

 

با شروع نیمه دوم، مورینیو برایان کریستانته، الدور شومورودوف و هنریک میختاریان را به زمین فرستاد اما تنها هفت دقیقه بعد تیم میزبان موفق شد گل سوم را توسط اریک بوتیم به ثمر برساند تا این بازیکن دو گله شود.

 

 

پس از دریافت این گل و در فاصله نیم ساعت به پایان بازی، بازیکنانی چون تامی آبراهام و لورنزو پلگرینی نیز به زمین رفتند اما هجومی شدن ترکیب رم باعث شد که فاجعه اصلی رقم خورده و این تیم در عرض 9 دقیقه و در دقایق 71، 78 و 80 سه گل دیگر توسط اولا سولباکن (دو گل) و آمال پلگرینو دریافت کند و بازی با نتیجه 1-6 به پایان برسد.

 

 

بودو گلیمت با این پیروزی موفق شد با کسب هفت امتیاز از سه بازی در صدر جدول قرار بگیرد و رم نیز با شش امتیاز در رده دوم بایستد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.