عکس نذری دادن بهنوش طباطبایی و شقایق دلشاد

بهنوش طباطبایی و شقایق دلشاددر عاشورا نذری دادن و عکس های را از خود ثبت نموده و در فضای مجازی منتشر نمودند هنرمندان و بازیگران بسیاری در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حضور داشتند و هر کدام از هنرمندان نذری برای امام حسین می دادند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس نذری دادن بهنوش طباطبایی و شقایق دلشاد در عاشورای 97  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

بهنوش طباطبایی
عکس نذری دادن بهنوش طباطبایی
بهنوش طباطبایی
بهنوش طباطبایی

زندگی شخصی بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی، هر دو از اصفهان وارد عرصه هنر شده اند. جالب است بدانید که مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی که تا پیش از ازدواج شان چندان کار مشترکی با هم نداشته اند.

شقایق دلشاد
عکس شقایق دلشاد در حال نذری دادن

بیوگرافی شقایق دلشاد :

شقایق دلشاد متولد 20 خرداد 1367 در تهران، مدل و بازیگر است.از بچگی عاشق بازیگری بودم و خیلی دوست داشتم بازیگر بشم و به همین علت دنبال این حرفه رفتم، مدل تبلیغاتی اسلامی و باحجاب هم هستم وتبلیغات بسیاری را هم انجام دادم.

شقایق دلشاد
شقایق دلشاد

ورود به مدلینگ

بنده مدل تبلیغاتی اسلامی و باحجاب هستم وتبلیغات بسیاری را هم انجام دادم.خیلی پیشنهاد از کشور گرجستان و دیگر کشورها داشتم ولی همیشه عاشق وطنم بودم و دوست داشتم که با حجاب به کارم ادامه بدم و البته در کنار بازیگری هم کنم که اگر میخواستم از کشور خارج شوم پیشنهادات خیلی خوبی هم داشتم.

 

مربی بدنساز

رشته موی تای را به صورت حرفه ای دنبال کرده و در حال حاضر مربی بدنسازی هم هستم.

شقایق دلشاد
عکس شقایق دلشاد و پدرش

سریال شهرزاد

یک روز یکی از دوستانم تماس گرفت و گفت که برای این نقش یک نفر مد نظر هست بیا آقای فتحی ببینه شمارو. وقتی آقای فتحی بنده رو دیدند و قد و هیکل و صدای بنده رو همانجا گفتند که برو قراردادت را ببند.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =