عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای می‌گوید همه برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس بسیج شده‌اند.

 

به گزارش ورزش سه، غلامرضا بهروان عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای پس از پایان نشست اضطراری کمیته مجوز حرفه‌ای‌سازی فدراسیون فوتبال در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما یک جلسه اضطراری داشتیم. همانطور که می‌دانید کمیته صدور مجوز از دو بخش تشکیل شده؛ بخش بدوی و استیناف. ما در استیناف هستیم و تصمیماتی که گرفتیم خیلی وقت پیش ارسال شده منتها بر اساس قانون و تصمیماتی که گرفته شده، مهلتی به دو تیم داده شد و در این مدت باید این دو تیم اقداماتی را در راستای تطبیق الزاماتی که قوانین صدور مجوز حرفه ای درخواست دارد، انجام بدهند.

 

وی افزود: در این قضایا فدراسیون و وزارت ورزش خیلی به این دو باشگاه کمک می‌کند و خود مسئولین و مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خیلی زحمت می‌کشند. امروز هم از صبح جلسه ما شروع شد و تصمیماتی که گرفته شده قرار است عزیزان این را دنبال کنند که رفع مشکل شود. مشکل صد در صد حل نشده ولی قدم های خیلی موثری برداشته شده و من خوشبینم.

 

او در واکنش به این مساله که چند روز قبل مدیران باشگاه ها اعلام کردند مجوز صادر شده، توضیح داد: مجوز از سوی کمیته صادر می‌شود. دوستان زیادی خوشحال شدند و گفتند مجوز صادر شده است. AFC از ما می‌پرسد چه مجوزی صادر شده که امروز روی تمام این بخش ها بحث شده ک قرار شد ما صحبتی نکنیم که آن طرف را حساس کند. آقای مصطفوی بعنوان سخنگو قرار شد صحبت کنند ولی باید ظرف این چند روز اقدامات اساسی انجام شود و کمک شود و همه بسیج شدند که به این دو باشگاه کمک کنند. ضمن اینکه این دو باشگاه هم بالاخره باید مشکلاتی که دارند و می‌توانند در کوتاه مدت حل کنند را حتما حل کنند‌.

حتما بخوانید  سهمیه آزاد تیم های لیگ برتری مشخص شد 

 

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ضمن تأیید این موضوع که مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس است، در خصوص زمانبر بودن حل این مشکل عنوان کرد: می‌شود اقداماتی جدی انجام داد که آنها هن ببینند. باید از حالت وعده دست بکشیم و به عمل برویم. من فکر می‌کنم وزارت ورزش و بخش های مختلف دولت در این قضیه کار می‌کنند و آقای دکتر رغبتی هم در جلسه حضور داشتند و فدراسیون با کمک وزارت ورزش بسیار تلاش می‌کند که مشکلات این دو باشگاه حل شود.

 

بهروان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری جلسه با شیخ سلمان در این مدت کوتاه امکان پذیر است یا خیر، گفت: امکان پذیر است و یکی از مسیرها این است. باید اقدام کنیم ضمن اینکه بقیه مسیرهای قانونی هم باید برویم. یک تلاش همه جانبه در ابعاد مختلف باید انجام شود و فکر می‌کنم اگر عزم جمعی باشد قابل حل است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.