بهرام شفیع مجری برنامه ورزشی قبل از مرگ

بهرام شفیع یکی از مجریان تلویزیونی دار فانی را وداع گفت او بعد از انقلاب به مجری گری در شبکه یک و دو سیما پرداخت و یکی از مجریان خوش صدای ایران بود ولی به دلیل عارصه قلبی در سن 62 سالگی فوت نمود عکس هایی را قبل از مرگش در فضای مجازی منتشر نموده است که این عکس ها مورد توجه افرادی که بهرام شفیع را نمی شناختند شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس بهرام شفیع قبل از مرگ روی تخت بیمارستان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مرحوم بهرام شفیع مجری تلویزیون

غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس در اینستاگرامش نوشت:

بهرام شفیع مجری با سابقه و محبوب تلویزیون دیروز آمد بالای سر من در بستر بیماری. اولین برخوردی بود که با هم داشتیم. گفت دو سه خیابان پایین تر ماشین را پارک کرد و اومدم بهت سر بزنم. خیلی محبت کرد. نمی دونم جریان چیه ولی هر چیزی است یک علامت است که او امروز پر کشید و من ماندم. خدا رحمتش کند.

 

بهرام شفیع روز قبل از فوتش

عکس بهرام شفیع قبل از مرگ
عکس بهرام شفیع قبل از مرگ

امروز صبح زمان مراسم تشییع این مرحوم اعلام شد. دقایقی پیش هم اعلامیه فوت بهرام شفیع منتشر شد که جزئیات مراسم و برنامه های یادبود او در آن آمده است.

در این اعلامیه ذکر شده است که محل خاکسپاری مرحوم شفیع در باغ فیض پونک است. همچنین مراسم ختم این مجری سرشناس، روز جمعه 20 مهر ماه از ساعت 15 تا 16:30 در مسجد بلال صداوسیما منعقد خواهد شد.

عکس بهرام شفیع قبل از مرگ
عکس بهرام شفیع
عکس بهرام شفیع قبل از مرگ
عکس بهرام شفیع در تلویزیون

 

منبع: مشرق

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =

همچنین بخوانید