بهترین عطر شنل
برند شنل با بهترین رایحه‌ها، جزو محبوبترین برندهای عطر و ادکلن در جهان است. اگر به دنبال عطری شیک و بی‌نظیر هستید، حتماً باید این برند را امتحان کنید.

شنل یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که محصولات آن در قالب کالاهای لوکس همچون عطر، لوازم آرایشی، کیف دستی، ساعت و لباس‌های آماده وجود دارند. خانم گابریل شنل ملقب به کوکو شنل ابتدا با خیاطی و طراحی لباس کار خود را شروع کرد که با کسب مهارت و شکوفا شدن استعدادهای وی تحولی بزرگ در نوع لباس‌های مجلسی و دنیای مد و فشن به وجود آمد. بعدها از برند شنل، عطر تولید شد که امروزه بسیار محبوب و معروف هستند و در تمام کشورهای دنیا به فروش می‌رسد.

عطرهای برند شنل از کمپانی شنل فرانسه بوده که با CHANEL شناخته شده و گاه چنل نامیده می‌شوند. اولین خط تولید عطر شنل از سال 1921 راه‌اندازی شد که انقلابی در دنیای عطر و ادکلن ایجاد کرد که حتی در دوران جنگ جهانی دوم همچنان به فعالیت خود ادامه داد. شعار برند شنل با مضمون “برای بی‌همتا بودن باید متفاوت باشید” در تمامی کالاها رعایت شده است، به همین دلیل عطرهای شنل در نوع خود منحصر به فرد و یکتا هستند. تعدادی از بهترین عطر شنل مردانه و زنانه که جزو پر فروش‌ترین‌ها هستند در ادامه معرفی شده است.

بهترین عطرهای برند شنل

 

 عطر ادکلن شنل، نامبر ۵ | ۵ Chanel N°

ادوپرفیوم نامبر 5 یکی از کلاسیک و بهترین عطرهای برند شنل بوده که شکوه و ابهت خاصی دارد. شنل نامبر 5 با طبع گرم و شیرین خود از سال 1954 عرضه شده که مناسب بانوان برای مصرف رسمی و روزانه در فصول سرد سال است و ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی متوسطی دارد. شروع اولیه عطر ترکیبی از بوهای شاداب، خنک، تلخ و شیرین بوده که به تدریج شیرین و گرم‌تر می‌شود از این رو در گروه بویایی گلی آلدهیدی قرار می‌گیرد.

در نت اولیه نامبر 5 شنل روایح آلدهید، لیموترش، ترنج، بهار نارنج و گل یلانگ و در نت میانی گل‌های رز، زنبق، گل برف، یاس و ریشه زنبق به مشام می‌رسد. در نت پایانی می‌توان رایحه‌های دوست داشتنی وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، خس خس، مشک، کهربا و نعناع هندی را استشمام کرد. بطری عطر مستطیل شفاف شیشه‌ای با مایع طلایی بوده که 100 میل حجم دارد.

بهترین عطر شنل مردانه

 

 عطر ادکلن شنل، چنس تندر ادو پرفیوم | Chanel Chance Eau Tendre Edp

یکی دیگر از بهترین عطر شنل مخصوص بانوان، چنس تندر نام دارد که در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار گرفته است. در نت اولیه رایحه دلنشین گریپ فروت و به احساس می‌شود و گل‌های رز و یاسمن بزرگ گیا در نت میانی به مشام می‌رسند. در نهایت در نت پایانی اسانس مشک ماندگار می‌شود که آن را برای بانوان جوان جذاب و خاص کرده است. عطرهای برند شنل طراحی مینیمال دارند که چنس تندر از این قاعده پیروی کرده و با رنگ صورتی ملایم خود در بطری شفاف شیشه‌ای خودنمایی می‌کند.

ادوپرفیوم شنل چنس تندر مناسب استفاده در تمام فصول سال بوده که 100 میل حجم داشته و طبع آن ملایم است. شروع شاداب و نیمه شیرین چنس تندر و تغییر تدریجی آن به رایحه‌های لطیف‌تر باعث شکیل و زنانه‌تر شدن عطر می‌شود از این رو برای استفاده در تمام فصول سال در استایل رسمی و کژوال مناسب است. چنس تندر شنل به قدری محبوب است که هر بانویی را به خود کشانده و باعث جذاب‌تر شدن وی در چشم مردان می‌شود.

بهترین عطر شنل زنانه

 

 عطر ادکلن شنل، گابریل | Chanel Gabrielle

گابریل یکی از عطرهای زنانه دوست داشتنی برند شنل است که سال 2017 به بازار معرفی شد. طبع عطر گابریل خنک، ملایم و شیرین بوده که میوه‌های انگور، گریپ فروت و نارنگی نت اولیه را تشکیل می‌دهند. گل‌های مریم، یاس و شکوفه‌های پرتقال و همچنین یانگ یانگ نت میانی را تشکیل داده که در نت پایانی به رایحه خوش چوب صندل سفید و مشک می‌رسد در نتیجه گابریل جزو گروه بویایی رایحه‌های گلی قرار می‌گیرد.‌

گابریل از عطرهای برند شنل ماندگاری و پراکندگی خوبی داشته که می‌توان از آن در استایل روزمره و کژوال، محل کار، دانشگاه و … در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز استفاده کرد. گابریل در شیشه شفاف با مایع زرد طلایی درخشان همچون خورشید با 100 میل حجم عرضه می‌شود که مورد پسند بانوان خوش سلیقه، خاص پسند و عاشق روشنایی است.‌

پرفروش ترین عطر شنل

 

عطر ادکلن شنل، بلو شنل ادو پرفیوم | Chanel Bleu de Chanel EDP

یکی از بهترین عطر شنل مردانه، بلو نام دارد. Bleu de چنل عطری با رایحه تلخ و خنک بوده که در نوع خود بسیار خاص و تک است زیرا ماندگاری بسیار طولانی مدت و پراکندگی قابل قبولی دارد که گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز نت اولیه آن هستند. در نت میانی روایح گل یاس، زنجبیل، درخت سدر و درخت خس خس و در نت پایانی رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل به مشام می‌رسد.

بلو شنل مردانه مناسب استفاده در تمام فصول سال بوده که با گروه بویایی چوبی معطر با روح و روان بازی می‌کند. بلو شنل 100 میل حجم داشته که بطری آن مشکی ساده اما دلفریب است که مناسب مردان جسور و با اعتماد به نفس بوده که می‌خواهند آزادی در رفتار، اندیشه و گفتار را به رخ بکشند و از همه نظر خاص باشند، از این رو مناسب استفاده رسمی و روزانه است.

ادکلن شنل کوکو مادمازل (chanel coco)

ین عطر از نوع عطر های ملایم و شیرین است. یعنی طبع آن نه خنگ و نه گرم است واین یکی از ویژگی های منحصر به فرد کوکو مادمازل است که امکان استفاده در تمام فصول سال را به شما می دهد بدون آنکه تغییری در بو و یا حس شما به عطر ایجاد کند. ماندگاری بسیار بالای این عطر به گونه ایست که پس از اسپری کردن عطر با گذشت چند ساعت حتی بوی بهتری را بخ مشام می رساند و رایحه های شگفت انگیز خود را به نمایش می درد. به راحتی می توان کوکو مادمازل را برای یک روز کامل استفاده کرد بدون آنکه بوی خود را ازدست بدهد. خط بوی این عطر نیز قوی و دلنشین است به گونه ای که در ماشین و یا در جمع دوستان، بوی خود را به افراد منتقل کرده حس خوبی به اطرافیان منتقل می کند.

ادکلن شنل کوکو مادمازل در حالی که طراحی ساده ای دارد، بطری به طرز چشمگیری ظریف است و مانند تمام عطرهای شنل زیبایی و سادگی را همزمان دارد. نوارهای سفید و طلایی با جزئیات ظریف در درب پیچیده شده اند. شکل بطری یک مستطیل سنتی است و در مقایسه با دیگر عطرهای پیچیده طراحی شده نسبتاً ساده است، بنابراین همچنان با حال و هوای کلاسیک عطرهای شنل سازگار است.

خوشبو ترین عطر زنانه شنل

 

عطر ادکلن شنل، اگویست| Chanel Egoiste

عطرهای برند شنل بسیار متنوع هستند که یکی از آن‌ها اگویست نام دارد. اگویست یکی از بهترین عطر شنل مردانه بوده که طبع گرم و تلخی دارد و با گروه بویایی چوبی تند خود مورد استقبال مردان جوان و میانسال قرار گرفته است. شنل اگویست مردانه عطری کلاسیک و بی‌نظیر است که نت اولیه از اقاقیای برزیلی، چوب ماهون، نارنگی ماندارین و گشنیز و نت میانی از دارچین، رز و میخک صدپر تشکیل شده است. نت پایانی با روایح وانیل، تنباکو، چوب صندل سفید، چرم و کهربا دلربایی کرده طوریکه با تمام وجود آن را استشمام خواهید کرد.

اگویست انتخابی ایده‌آل و بی‌همتا برای شب‌های بلند زمستان است که ماندگاری و پخش بسیار خوبی دارد که با 100 میل حجم در موقعیت‌های مختلف اعم از مجالس رسمی، دانشگاه، محیط کار، قرارهای دوستانه و عاشقانه می‌توان از آن به عنوان یک عطر مناسب استایل روزانه یا مجلسی استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

همچنین بخوانید
قیمت آهن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تولید محصولات فلزی و ساخت و سازها است. از قرن ها پیش، آهن به عنوان یک منبع اصلی برای تولید واحدهای صنعتی و مصارف مختلف به کار می‌رفته است. بنابراین، تغییرات در قیمت آهن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر اقتصاد و صنعت داشته باشد.
بازار پر از برندها و مدل های مختلف بخارشوی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین بخارشوی، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات شما است.