کریم بنزما از ثبت 301 گل با پیراهن رئال احساس غرور می کند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب با دبل کریم بنزما و وینسیوس توانست میهمانش والنسیا را 4-1 شکست دهد و با اقتدار صدرنشینی خود را حفظ کند. کریم بنزما حالا در رئال 301 گله است و در لالیگا نیز با 17 گل زده صدرنشین جدول گلزنان. او را وینیسیوس با 14 گل تعقیب می کند.

 

 

 

 

کریم بنزما در پایان بازی گفت:« زدن 301 گل برای رئال یک افتخار است. احساس غرور می کنم که در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا چنین رکوردی ثبت کرده ام. بازی فوق العاده ای بود و هواداران هم لذت بردند. با این پیروزی پرگل، شکست برابر ختافه هم فراموش شد.»

حتما بخوانید  شکار رئال از ریورپلاته، ایگواین جدید در راه است

 

 

 

 

بنزما ادامه داد:« بازی در لالیگا برابر هر حریفی دشوار است و همه برای پیروزی می آیند. خوشبختانه با وینیسیوس کاملا هماهنگ شده ایم و یکدیگر را به خوبی می شناسیم. وینی بازیکن مهمی برای ماست و می دانم که چه پتانسیل بالایی دارد. هدف هر دو کمک به رئال با گلزنی یا پاس گل است. ما می توانیم از این هم بهتر شویم. امشب به شایستگی پیروز شویم.»

 

درست بودن پنالتی رئال:« این بار باید از داور بپرسید نه من.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + ده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.