پس از دو پیشنهاد 180 و 200 میلیون یورویی در تابستان، رئال حالا پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه به پی اس جی ارائه داده است.

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه رویای دیرینه رئال مادرید است. رویایی که قرار بود تابستان محقق شود ولی پی اس جی حاضر نشد به هیچکدام از دو پیشنهاد هنگفت رئالی ها پاسخ بدهد. ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی تاکید داشت که قادر به تمدید با امباپه هستند و روی او برای طولانی مدت حساب می کنند.

 

 

 

 

به زمستان 2022 رسیده ایم بدون اینکه امباپه با پاریسی ها تمدید کند. او حالا بدون هیچ مشکلی می تواند با رئال پای میز مذاکره بنشیند اما اخیرا تاکید کرد که نیم فصل دوم را نیز در پاریس خواهد ماند. طبق ادعای ال چیرینگیتو، امباپه پس از بازی برگشت با رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان(18 اسفند) خبر جدایی اش در پایان فصل را رسما اعلام خواهد کرد، اما از رئال نامی نخواهد برد هرچند که توافق او با کهکشانی ها نهایی شده و تنها امضای نهایی باقی مانده است.

 

 

 

 

در حالی که امباپه صراحتا از ماندنی شدن در پی اس جی تا پایان فصل صحبت کرده بود، امروز “جیوانی برانکینی” ایحنت فوتبال ایتالیایی ادعایی جالب را مطرح کرد. او در مصاحبه با گاتزتادلو اسپورت گفت که رئال برای جذب امباپه در انتقالات ژانویه پیشنهادی 50 میلیون یورویی به پی اس جی ارائه کرده است.

حتما بخوانید  بمب خبری؛ زیدان جانشین سولسشر می شود (عکس)

برانکینی گفت:« همه چیز به پی اس جی ارتباط دارد. رئال روی امباپه برای همین زمستان حساب باز کرده و می خواهد هر چه زودتر او را جذب کند. به همین دلیل پیشنهادی 50 میبلیون یورویی ارائه کرده که هنوز مشخص نیست پاسخش چه خواهد بود.

 

 

 

 

نمی دانم در نهایت مذاکره ای انجام خواهد شد یا خیر ولی واضح است که این اقدام فلورنتینو پرز، شایسته پاسخگویی است. او روی جذب امباپه جدیت نشان داده و معتقدم حیف است فوق ستاره ای چون امباپه در تابستان به عنوان بازیکن آزاد و رایگان جدا شود. پی اس جی می تواند حداقل 50 میلیون یورو از این انتقال سود کند.

اطمینان دارم که پاریس در تابستان مهاجمی بزرگ به جای امباپه جذب خواهد کرد. هری کین، دوشان ولاهوویچ و حتی ارلینگ هالند می توانند جانشینی مناسب برای کیلیان باشند.»

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.