لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با انتشار پیام‌هایی فرا رسیدن سال 2022 میلادی را تبریک گفتند.

به گزارش “ورزش سه”، سال 2021 میلادی که سالی پر فراز و نشیب و با اتفاقاتی غیرمنتظره برای رونالدو و مسی بود شب گذشته به پایان رسید.

شاید افراد کمی در ژانویه 2021 فکر می‌کردند که این دو بازیکن سال آینده میلادی را با پیراهن تیم‌های دیگری جز بارسلونا و یوونتوس آغاز کنند اما پنجره نقل و انتقالات پرهیاهوی تابستان گذشته شگفتی‌های بسیاری را به همراه داشت.

مسی پس از سال‌ها حضور در نوکمپ و افتخارآفرینی با پیراهن بارسا و در حالی که قصد داشت قراردادش را با این تیم تمدید کند به دلیل محدودیت‌های مالی لالیگا و همچنین بحران اقتصادی که گریبانگیر بارسا شده بود مجبور به جدایی از این تیم شد.

 

 

با این حال سال 2021 برای او قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا با آرژانتین پس از سال‌ها تلاش و همچنین هفتمین توپ طلا را به ارمغان آورد که لحظاتی خوب و به یاد ماندنی بود.

این فوق ستاره آرژانتینی با انتشار تصاویری از همین لحظات خوبی که در سال 2021 سپری کرد و جام‌هایی که به دست آورد در صفحه اینستاگرامش نوشت:« من فقط می‌توانم به خاطر تمامی لحظاتی که در سال 2021 سپری کردم شکرگزار باشم. این اتفاق وقتی برایم پررنگ‌تر می‌شود که می‌دانم بسیاری از مردم لحظات سختی را به خاطر این ویروس لعنتی تمام نشدنی پشت سر گذاشتند. امیدوارم سال 2022 سلامتی بسیاری به همراه بیاورد که آرزوی من برای همه در سال جدید است.»

از سوی دیگر کریستیانو رونالدو نیز سال عجیبی را پشت سر گذاشت. این بازیکن که برای کمک به فتح لیگ قهرمانان به یوونتوس رفته بود باز هم در این کار موفق نشد و علاوه بر این روند 9 سال قهرمانی متوالی آنها نیز به پایان رسید.

یوونتوس فصل گذشته قهرمانی را به اینتر واگذار کرد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را نیز به سختی با قرار گرفتن در رتبه چهارم به دست آورد.

 

 

شرایط مالی یوونتوس تحت تاثیر شیوع جهانی ویروس کرونا نیز رو به وخامت بود و همین باعث شد که دو طرف برای جدایی از هم به توافق برسند تا رونالدو پس از 12 سال دوری بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

حتما بخوانید  واکنش برادر راموس به اخبار بازنشستگی و فسخ با PSG

این فوق ستاره پرتغالی روزهای خوبی را پس از بازگشت به یونایتد سپری کرده و علیرغم بحرانی که در این تیم به وجود آمده توانسته با گل‌های سرنوشت‌سازش به مهره‌ای کلیدی برای آنها  تبدیل شود.

هرچند عدم موفقیت پرتغال در صعود مستقیم به جام جهانی باعث ناراحتی این بازیکن شد اما او امیدوار است که با پیروزی در دو بازی پلی آف بتواند در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد.

رونالدو در پیام تبریک سال نو با انتشار عکسی در کنار نامزد و فرزندانش نوشت:« سال 2021 رو به پایان است و به هیچ وجه سال آسانی نبود، علیرغم این که 47 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساندم. دو باشگاه متفاوت و پنج مربی متفاوت. یک حضور در رقابت‌های یورو با تیم ملی کشورم و یک پلی آف صعود به جام جهانی که برای سال 2022 باقی ماند. افتخار می‌کنم که در یوونتوس قهرمان جام حذفی و سوپرکاپ ایتالیا شدم و عنوان بهترین گلزن سری A را به دست آوردم. در پرتغال به بهترین گلزن یورو تبدیل شدم و البته بازگشتم به اولدترافورد همیشه یکی از برجسته‌ترین لحظات در زندگی حرفه‌ای من خواهد بود.»

 

 

او در ادامه اضافه کرد:« اما من از دستاوردهایی که تا به حال در منچستریونایتد داشتیم راضی نیستم. مطمئن هستم که هیچکدام از ما راضی نیستیم. ما می‌دانیم که باید سخت‌تر تلاش کنیم، بهتر بازی کنیم و بسیار بیشتر از آنچه تا به حال انجام داده‌ایم به نمایش بگذاریم. بیاید این شب سال نو را به نقطه عطف این فصل تبدیل کنیم! بیایید سال 2022 را با روحیه بهتر و ذهنی قوی‌تر در آغوش بگیریم. بیایید خودمان را بالا بکشیم و بیایید به ستاره‌ها برسیم و این باشگاه را درست در جایی قرار دهیم که به آن تعلق دارد! به ما بپیوندید، ما روی همه شما حساب می‌کنیم! سال جدید مبارک و به زودی شما را می‌بینم!»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.