مارسلو، کاپیتان برزیلی رئال مادرید قصد دارد به سرمایه گذاری در  عرصه باشگاه‌داری در فوتبال ادامه دهد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد مارسلو، مدافع باتجربه رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می رسد و به نظر او بعد از 14 سال درخشان از این باشگاه جدا خواهد شد. اخبار حاکی از احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ برزیل برای فصل بعد بوده و بعید است مارسلو دیگر قادر به بازی در سطح اول فوتبال اروپا باشد. اما حالا مارسلو در مصاحبه ای فاش کرد در سال های اخیر و از سال 2017 دو باشگاه خریده و قصد دارد به این سرمایه گذاری در سال های آتی نیز ادامه دهد.

 

 

مارسلو گفت: “من همیشه نگاه دقیق به روش استفاده از برند تجاری خود به عنوان یک ورزشکار داشتم و خرید یک باشگاه جدید یک فرصت سرمایه گذاری روشن و قطعی برای من بود. همه چیز در سال 2017 و با خرید آزوریز آغاز شد و این اولین باشگاهی که بود نام من در هیئت مدیره آن دیده می شد. هدف ما از ابتدا این بود که این باشگاه را به یک نقطه مرجع برای بهبود شرایط تمرین بازیکنان تبدیل کنیم و این اتفاق حالا رخ داده است.

 

حتما بخوانید  بنزما: این هم یک روش پیروز شدن بود

در ادامه نوبت سرمایه گذاری در باشگاه پرتغالی مافرا رسید. ما مافرا را به عنوان یک راه ارتباطی بالقوه بین بازار اروپا و برزیل می‌بینیم. بسیاری از تیم‌های درجه دوم اروپایی برای دسترسی به خرید بازیکنان برزیل با مشکل مواجه هستند و باشگاه مافرا که تحت مالکیت همان گروه آزوریز است، رابطه خوبی بین دو طرف ماجرا ایجاد می‌کند. این تجارت و سرمایه گذاری خوبی برای من بود. باشگاه مافرا علیرغم ساختار کوچک از نظر مالی به خوبی سازماندهی شده و اصلا بدهی نداشت.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.