ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری تیمش مقابل شاگردان دنیزلی به میدان رفت.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از بازی‌های هفته بیستم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که برخلاف دو مسابقه قبل سید مجید حسینی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم کادیر هاس مقابل آلتای اسپوری قرار گرفت که محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در زمین می‌دید.

یاران حسینی که طی سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه روند خوبی داشتند و دو مساوی و یک پیروزی کسب کرده بودند، در نیمه اول هم توانستند نمایش خوبی ارائه کنند و به برتری یک بر صفر برسند.

 

 

در نیمه دوم شاگردان مصطفی دنیزلی در تیم آلتای اسپور برای جبران نتیجه تلاش کردند ولی در زدن گل مساوی ناموفق بودند تا در نهایت کایسری اسپور با مدافع ایرانی‌اش موفق شود به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند.

تیم کایسری اسپور با برتری در مسابقه خانگی امروز مقابل آلتای اسپور ۲۷ امتیازی شد و با صعود سه پله‌ای در جدول سوپر لیگ ترکیه به رده یازدهم صعود کرد و یاران نادری نیز ۱۸ امتیازی ماندن و تا رتبه هجدهم پایین رفتند.

سید مجید حسینی امروز پانزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را با حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل آلتای اسپور انجام داد و محمد نادری نیز تا پایان مسابقه در ترکیب تیمش بود.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.