الوکره در حضور کامل هافبک ایرانی خود مقابل الدحیل به برتری پُر گل رسید.

به گزارش “ورزش سه”،  در بازی معوقه هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که امید ابراهیمی را مثل همیشه در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم سعود بن عبدالرحمن به مصاف تیم رده دومی و ۱۵ امتیازی الدحیل رفت.

 

المعز علی در دقیقه ۲۹ دروازه الوکره را باز کرد، اما یاران ابراهیمی قبل از پایان نیمه اول کار را به تساوی کشیدند و در دقیقه ۴۵ با گل تماشایی گلسون موفق شدند به گل اول دست پیدا کنند.

 

 

 

 

 

در نیمه دوم یاران ابراهیمی نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل تیمی که در این فصل پنج برد متوالی داشت، ارائه کردند و توانستند سه گل استثنایی توسط محمد بن‌یطو، گلسون و حازم احمد به ثمر رسانند و در نهایت به یک برد پُر گل مقابل مدعی اصلی قهرمانی لیگ ستارگان دست یابند.

 

تیم فوتبال الوکره قطر در دیدار خانگی مقابل الدحیل به برتری ۴ بر یک دست یافت تا ضمن ثبت نخستین شکست فصل حریف خود، ۱۱ امتیازی شود و به رتبه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند.

 

 

 

 

 

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره که زمینه‌ساز یکی از گل‌های تیمش در مسابقه با الدحیل شد، در دیدار امشب حضور کامل در زمین داشت و ششمین بازی‌اش در لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.