لیونل مسی در مقابل لوریان نیز در گلزنی ناکام بود تا یک آمار بسیار ناامید کننده برای فوق ستاره آرژانتینی به ثبت برسد.

به گزارش “ورزش سه”، در تابستان اخیر بود که یکی از شوکه کننده ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی فوتبال طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که باشگاه بارسلونا اعلام کرد به دلیل مسائل مالی قادر نیست قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی را تمدید کند و راه دو طرف باید به جدایی ختم شود.

 

بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا شایعات زیادی در در مورد آینده او مطرح شد اما نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد برنده شش باره توپ طلا به پاری سن ژرمن پیوست تا یک بار دیگر با دوست صمیمی خود یعنی نیمار هم تیمی شده باشد.

 

 

 

 

اما وضعیت لیونل مسی در پاری سن ژرمن مطابق انتظار پیش نرفته است. مصدومیت ها باعث شده که حضور همزمان او در کنار نیمار و کیلیان امباپه کاهش پیدا کند و از طرف دیگر هنگامی هم که آنها با هم در زمین حضور دارند نمی تواند انتظارات را برآورده کنند.

 

علاوه بر همه این‌ها مسی نتوانسته عملکردی که در بارسلونا ارائه می‌داد را در تیم فرانسوی نیز به نمایش بگذارد. در بارسا همه چیز حول مسی می چرخید اما در PSG او دو فوق ستاره دیگر را هم در خط حمله کنار خود می بیند که به ریتمی متفاوت از آنچه مسی به دنبالش است، نیاز دارند.

 

 

 

 

از طرفی بحث دیگری که در مورد لئو مسی وجود داشته به پست بازی او برمی‌گردد. مائوریسیو پوچتینو اکثراً از این بازیکن در سمت راست استفاده کرده اما این اعتقاد وجود دارد که مسی نمی‌تواند در این پست بهترین ورژن خود را به نمایش بگذارد و بهتر است آزادی عمل بیشتری به او داده شود؛ اتفاقی که لازم است پوچتینو در هفته‌های آتی روی آن به شکل دقیقی کار کند تا پاری‌سن‌ژرمن بتواند بالاخره بهترین نسخه مسی را ببیند.

حتما بخوانید  پی اس جی و تایید ابتلای دوناروما به کرونا

 

اما پاری سن ژرمن شب گذشته در مقابل تیم قعر جدولی لوریان قرار گرفت و در حالی که تصور می‌شد کار دشواری برای پیروزی نداشته باشد نهایتاً با گل دقایق پایانی مائورو ایکاردی تنها به یک امتیاز مسابقه دست یافت.

 

لیونل مسی در این مسابقه نیز در ترکیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن حضور داشت و 90 دقیقه مقابل لوریان بازی کرد. فوق ستاره آرژانتینی اگرچه نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد اما باز هم در گلزنی ناکام بود تا به آمار ناامیدکننده خود در تیم فرانسوی همچنان ادامه دهد.

 

 

 

 

مسی 34 ساله حالا در 865 دقیقه تنها یک گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده است؛ موضوعی که باعث شد او بدترین آمار خود در یک نیم فصل را به ثبت برساند. حالا به نظر می‌رسد که مسی با یک چالش سخت روبرو شده و قطعاً بعد از یک ناکامی دیگر در گلزنی دوباره انتقادات از او در فرانسه به اوج خود خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.