به نظر می‌رسید که پس از موج ابتلای بازیکنان لیگ برتر به ویروس کرونا، حالا نوبت به رئال مادرید رسیده است.

به گزارش “ورزش سه”، افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی و خصوصا در ین بازیکنان فوتبال موجی از نگرانی را در روزهای اخیر به دنبال داشته است.

حالا آ.اس اعلام کرده که تست کرونای مارسلو و لوکا مودریچ در رئال مادرید مثبت شده تا این تیم نیز به این جمع اضافه شده باشد.

با این حال رادیو کوپه معتقد است که بازیکنان مبتلا به این ویروس تنها به این دو بازیکن محدود نمی‌شوند و ظاهرا تعداد بسیار بیشتری در رختکن این تیم با تست مثبت روبروشده‌اند.

گفته می‌شود 14 نفر از جمع 25 بازیکن فهرست فعلی رئال مادرید تا به حال به این ویروس دچار شده‌اند. هرچند در حال حاضر تنها مودریچ و مارسلو هستند که ابتلای آنها تایید شده است.

 

 

پیش از این بازیکنانی شامل ماریانو، کروس، میلیتائو، کاسمیرو، هازارد، یوویچ، ناچو، والورده، بنزما، لونین، آلابا و وایخو تجربه درگیری با ویروس کرونا را داشتند و ماریانو اولین بازیکن از جمع بازیکنان رئال بود که در جولای 2020 با تست مثبت روبرو شده بود.

حتما بخوانید  فاش شد؛ رقم نجومی جدایی هالند از دورتموند

به این ترتیب تنها 11 بازیکن از رئال مادرید هستند که تا به حال تجربه ابتلا به کرونا را نداشتند: کورتوا، کارواخال، مندی، لوکاس وازکز، سبایوس، ایسکو، کاماوینگا، آسنسیو، بیل، وینیسیوس و رودریگو.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که تعداد دقیق مبتلایان به ویروس کرونا در اردوی رئال مادرید چه تعداد است اما انتظار می‌رود که این باشگاه به زودی با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی توضیحاتی درباره این موضوع ارائه دهد.  

اخبار حاکی از احتمال شیوع بیشتر این ویروس در اردوی تیم است. تمرین امروز صبح رئال مادرید به همین علت به تعویق افتاده و امروز  صبح همه‌ اعضای کادر فنی و بازیکنان تست کرونا دادند. امروز عصر جواب تست اعضای باشگاه رئال مادرید حاضر می شود و با آمدن نتایج، احتمال لغو دیدار مقابل کادیز بررسی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.