باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای ایرانی در آبان ماه 1400 + جدول
رکنا: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان 1400را منتشر کرد.

به گزارش اقتصادی رکنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها  در کشور را برعهده دارد. این شرکت نتایج این ارزشیابی را ضمن مقایسه با اهداف کیفی تعیین شده برای هرخودرو، براساس جدول سطوح کیفیت و حدود مجاز مصوب نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. گزارشی که از این بررسی‌ حاصل می‌شود را هرماه به وزارت صمت ارائه می‌کند.

حتما بخوانید  5 کیلو طلا سرگردان در گمرک !

در ارزشیابی کیفی، خودرو از نظر عیوب ظاهری و عملکردی مورد بازرسی قرار می‌گیرد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی، مورد بررسی قرار داده و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین 1 تا 5 ستاره کیفی را به آنها اختصاص می‌دهد. هدف اصلی از این گزارش، ارتقا کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازها است.

14001006143753290243668510

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

همچنین بخوانید
رکنا: تولیدکنندگان محتوا مسئول محتوایی هستند که منتشر می‌کنند. اما مدیران سایت‌ها و پلتفرم‌ها خودشان محتوایی ارائه نمی‌کنند و صرفا فضا را برای ارائه محتوا آماده می‌کنند. کار آن‌ها ایجاد امکان دانلود، آپلود، اشتراک‌گذاری و ذخیره محتوا است و سایت‌هایی مثل «دیوار»، «آپارات» و «یوتیوب» در این رده قرار می‌گیرند.
رکنا: عضو قضائی شورای رقابت طی نامه‌ای از دادستان کل کشور خواستار پیگیری اقدامات غیرقانونی وزارت صمت و خودروسازان در خصوص افزایش قیمت شد و تأکید کرد؛ اقدام خودروسازان قطعاً دادگستری را با انبوهی از پرونده‌های قضائی روبه رو می‌کند.