کاپیتان استقلال در بازگشت به ترکیب این تیم، با یک مصاحبه جنجالی علیه ارکانی که بانی حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا شدند، واکنش نشان داد. 

به گزارش “ورزش سه”، استقلال موفق شد برابر مس رفسنجان به برتری دست یابد و صدرنشینی خود را تداوم بخشد اما موضوع مهمتر بازگشت وریا غفوری به ترکیب این تیم و در پایان بازی صحبت‌های تند او علیه سیاسیونی بود که باعث حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا شدند. 

وریا در زمان خروج از استادیوم و زمانی که در میکسدزون به درخواست گفتگو پاسخ داد، صحبت‌هایش را با آرامش دنبال کرد و بابت بازگشت دوباره به فوتبال ابراز خوشحالی کرد اما جمله پایانی و جنجالی او به انتقاد از مدیرانی اختصاص داشت که مانع از خصوصی سازی و حمایت از پرسپولیس و استقلال ربط داشت که اکنون باعث حذف آنها از آسیا شده است.

 

کاپیتان استقلال در ابتدای صحبت‌هایش درباره بازگشت به ترکیب این تیم بعد از مدت‌ها که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش همراه بود، گفت: خدا را شکر بعد از فکر کنم هفت بازی توانستم شرایط بازی را پیدا کنم. زمان زیادی برای آماده سازی نداشتم اما خوب بود که توانستم سالم از زمین بیرون بیایم و مهمتر هم دستیابی به سه امتیاز بود که خدا را شکر گرفتیم. 

 

غفوری درباره روند صدرنشینی این تیم و رضایت کادرفنی و هواداران گفت: وقتی تیم صدر جدول است رفته رفته شرایط بهتر می شود و اعتمادبنفس بیشتری می گیرد. قطعا در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت. 

 

کاپیتان استقلال درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی که مدعی شده بود تلاش خواهند کرد تا در پایان فصل وریا غفوری جام را بالای سر ببرد گفت: همگی ما برای یک هدف می جنگیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. فکر کنم تیمم لیاقت آن را دارد. هواداران ما این لیاقت را دارند که یک جام بگیرند. ظلم زیادی در مدت اخیر به ما شد. آخرین ظلمی که داشتیم حذف از لیگ قهرمانان بود. یک فاجعه ملی بود که به هیچ عنوان نمی توان آن را پذیرفت. دستگاه عریض و طویل شان نمی توانند یک سر و سامان به این فوتبال بدهند. تا دلتان بخواهد آدم های سیاسی در فوتبال دخالت می کنند اما هیچکس نیست که جوابگو باشد. نه وزیر ورزش، نه مجلس، نه مدیرانی که بودند و هر کسی الان قایم شده پشت این مساله. شما دیدی کسی بیاید و یک عذرخواهی کوچک داشته باشد؟

حتما بخوانید  ربیعی: فکر نکنید مقابل استقلال دفاع می‌کنیم

غفوری درباره اینکه حذف از آسیا باعث کاهش انگیزه آنها نخواهد شد گفت: مسلما تاثیر خواهد گذاشت. هر باشگاه و بازیکنی دوست دارد در بالاترین سطح باشد. وقتی این شانس را از آن می گیرد لطمه می زند اما تیم تیم ما همچنان انگیزه زیادی برای لیگ داخلی دارد. 

 

وی در واکنش به این موضوع که اتفاقات فوتبال ایران مصداق برگزاری یک لیگ آماتور است گفت: فوتبال ما بارها اگر شنیده باشید از سوی بازیکنان و مربیان یک فوتبال آماتور است که به دنبال این هستیم که سر و شکل حرفه ای به آن بدهیم. این اتفاق از یک طرف فاجعه بود اما از طرفی امیدوارم کسانی که خودشان را به خواب زدند و ماستمالی می کردند بیدار شوند و یک سامانی به این فوتبال بدهند. 

 

غفوری حرف‌هایش را اینچنین با انتقاد از تصمیم گیران درباره فوتبال ایران پایان داد: بالاترین نهاد ورزش، وزارت ورزش است، بالاترین شخص هم وزیر ورزش است. شما بروید مصاحبه ها را ببینید. بارها حرف از خصوصی سازی زده اما این اتفاق نیفتاده است. خب این دست های پشت پرده است که نمی خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و به دنبال این هستند و دوست دارند یک فوتبال بی شخصیت و محتاج که توان ندارد و دست گدایی دراز کند و کاسه چه کنم دستش بگیرد. از اینور و اونور یک قطره پولی بریزند و همینطور بدهکار باشد. دست پشت پرده همان است که نمی گذارند فوتبال به اهالی ورزش سپرده شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.