بارسلونا از سیتی درخواست کرده بود که اگر نتواند نام فران تورس را ثبت کند، او به این باشگاه برگردد!

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا روز دوشنبه مراسم معارفه فران تورس را برگزار کرد تا بخشی از خواسته‌های ژاوی هرناندز را برآورده کرده باشد. 

با این حال مربی بارسا هنوز نمی‌تواند روی این بازیکن سابق منچسترسیتی استفاده کند و دلیل این موضع شکستگی پای این بازیکن نیست که به گفته خودش تقریبا به طور کامل بهبود پیدا کرده است. 

 

 

 

 

مشکلی که بارسا با آن درگیر است دقیقا همان معضلی است که در تابستان امسال با آن روبرو بود و این چیزی نیست جز دستمزد غیرقابل کنترلی که این باشگاه به بازیکنانش پرداخت می‌کند. 

متئو المانی، مدیر فوتبال بارسا، در این باره گفت:« واقعیت این است که وقتی ما فران را جذب کردیم می‌دانستیم که محدودیت پرداخت دستمزد باشگاه به پایان رسیده است. ما این موضوع را در نظر گرفتیم و در حال تلاش برای حل آن به شیوه‌های مختلف هستیم. ما اطمینان داریم که می‌توانیم پیش از روز یکشنبه این موضوع را حل کنیم. پیش‌بینی ما به این ترتیب است.»

حتما بخوانید  پیروزی دوباره بارسا بر رئال در ال‌کلاسیکوی زنان

 

 

 

 

جالب اینکه رسمی شدن انتقال تورس با یک روز تاخیر اعلام شد و طبق ادعای رادیو کاتالونیا دلیل این تاخیر هم تلاش بارسا برای اضافه کردن بندی در قرارداد بازیکن بود. بندی مبنی بر اینکه اگر بارسا در نهایت نتواند نام بازیکن را در فهرست خود به ثبت برساند، او به سیتی بازگردد!

با این حال سیتی حاضر نشد این بند را قبول کند و حالا بارسلونا باید شرایطی را فراهم کند تا تورس بتواند وارد فهرست شود. تلاشی که هنوز نتیجه نداده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.