باند سرقت مانتو به سرکردگی یک دختر متلاشی شد

باتد دختران سارق مانتو در شرق تهران دستگیر شدند این دختران سارق به دلیل اعتیاد به شیشه و هروین دست به دزدی در شرق تهران می زدند و از بوتیک مانتو فروشی شش عدد مانتو سرقت می نمودند و به مال خر می فروختند تا پول مواد مخدر خود را از این راه در بیاورند این دختران به جرم خود اعتراف نمودند و دلیل سرقتشان را فقط اعتیادشان ذکر نمودند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر باتد دختران سارق مانتو در شرق تهران دستگیر شدند را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

باتد دختران سارق مانتو
باتد دختران سارق مانتو

باند سرقت از مانتو فروشی ها

سرهنگ رسول بهرامی با اعلام خبر بازداشت سارق مانتو درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول چندین شکایت از فروشگاه‌های مانتو فروشی در محلات تهران‌نو و نیروی هوایی موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو خاطرنشان کرد: با بررسی دوربینهای مداربسته و تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان در گروهی سه نفره وارد فروشگاه‌های فاقد گیت کنترلی شده؛ دو نفر از آنها فروشنده را سرگرم کرده و سارق اصلی (خانمی چهل و سه ساله) در یک لحظه و به دور از چشم دیگران، چندین مانتو برداشته، زیر چادر خود پنهان کرده و از فروشگاه خارج می‌شود.

وی افزود: طی بررسیهای پلیسی مشخص شد سارق اصلی سابقه‌دار است و سابقاً نیز تحت عنوان سرقت از فروشگاه‌ها به زندان رفته و اخیراً آزاد شده؛ وی با تشکیل باندی شامل دو خانم ۳۴ و ۳۹ ساله که از همسایگان قدیمی وی بودند، اقدام به سرقت از فروشگاه‌ها می‌کرد که پس از هماهنگیهای قضایی مخفیگاه متهم شناسایی و متهم در یکی از محلات شرق پایتخت دستگیر شد.

حتما بخوانید  قیمت قطعات خودرو افزایش یافت
باتد دختران سارق مانتو
باتد دختران سارق مانتو

سرقت مانتوها در شرق تهران

بهرامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات عنوان داشت که مطلقه است، به همراه دو دوست مطلقه خود در ساعات بعدازظهر فروشگاه‌های شلوغ در شرق تهران را که ضعفهای امنیتی پیشگیرانه از سرقت داشتند، انتخاب کرده و با شیوه حواسپرانی متصدیان، شخصاً نسبت به سرقت مانتوها اقدام می‌کرد و همدستان وی نیز دقایقی پس از خروج وی از محل، فروشگاه را ترک می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو با بیان اینکه سارق با توجه به اعتیاد شدید مبالغ بسیاری از درآمدهای خود را صرف مصرف شیشه و هرویین می‌کرد، گفت: سارقان هر دو روز یکبار به دو فروشگاه مراجعه کرده و در عصرهای پنج شنبه و جمعه به چندین فروشگاه دستبرد می‌زدند که معمولاً در هر بار، پنج تا ۶ مانتو را به سرقت برده و هرکدام را به قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به مالخر می‌فروختند.

وی متذکر شد: متهم با قرار قانونی روانه زندان شده و تلاش برای بازداشت همدستان وی ادامه دارد.

 

 منتع : تسنیم

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.