سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر تاکید کرد کار تیمش مقابل بولونیا دشوار خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، سال 2021 برای اینتر درخشان تمام شد و این تیم با کسب پیروزی های متوالی در نهایت با اقتدار در صدر جدول سری آ قرار گرفت. حالا و پیش از دیدار مقابل بولونیا، سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری حضور یافته و مدعی شد شیوع دوباره ویروس کرونا بین بازیکنان شرایط را برای آماده سازی هر تیمی دشوار می کند.

 

سیمونه اینزاگی گفت: “مطمئنا چالش پیچیده ای در پیش خواهد بود و بازی کردن در مقابل بولونیا کار آسانی نیست. ما با تیمی روبرو هستیم که در آخرین بازی خود با شایستگی و با سه گل در مقابل ساسولو پیروز شد و ما می دانیم با چه تیمی روبرو هستیم. من مربی بولونیا را به خوبی می شناسم و می دانم او تیمش را به خوبی سازماندهی می کند. ما باید در یک بازی مهم به میدان برویم.

 

 

تعدد مبتلایان به کرونا؟ فکر می کنم این فضای بلاتکلیفی است برای فوتبال خوب نیست و آماده سازی تیم برای شرکت در مسابقات دشوار می شود. ما در شرایطی باید به بولونیا برویم که اینتر سه مورد و تیم حریف هشت مورد مثبت دارد و البته در نهایت این مقامات هستند که تصمیم می گیرند. ما باید برای هر چیزی آماده باشیم، اما این شرایط برای فوتبال خوب نیست و شما نمی توانید مانند همیشه تیم خود آماده کنید. فردا ما بازی خواهیم کرد و مسئولین در مورد آینده تصمیم می گیرند.

حتما بخوانید  پریشیچ: 7 امتیاز فاصله داشتیم و حالا صدرنشینیم

 

حواشی اخیر روملو لوکاکو؟ من نمی توانم در مورد ماجرای لوکاکو صحبت کنم و این موضوع در حیطه وظایف من نیست. البته لوکاکو بازیکن بزرگی بود و اینجا در اینتر دو سال فوق العاده را پشت سر گذاشت. او 10 روز را با من در اینتر سپری کرد و حالا برای تیم دیگری بازی می کند و امیدوارم بتواند برای چلسی مفید باشد.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 16 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.