رئال، بارسا، سیتی و هر باشگاهی که قصد جذب ارلینگ هالند را دارد باید خود را برای هزینه ای 300 میلیون یورویی آماده کند.

به گزارش “ورزش سه”، فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا در صدر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا یک هدف دارند و آن جذب ارلینگ هالند است.

میزان رقابت این دو تیم در زمین در دوران پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو به اوج رسید و اتفاقاتی در ال‌کلاسیکوها رخ داد که بعضا حتی چندان درست و خوشایند هم نبود اما حالا رقابتی در بیرون از زمین برای جذب ستاره بروسیا دورتموند شکل گرفته است.

 

 

 

 

این باشگاه آلمانی از هالند خواسته که تا پایان ژانویه تصمیم قطعی‌اش برای آینده را بگیرد و دلیل آنها این است که می‌خواهند برنامه‌یزی برای فصل 23-2022 را آغاز کنند و بدانند که آیا پولی از جدایی او برای هزینه کردن در فصل آینده خواهند داشت یا خیر.

حتما بخوانید  شاید باورنکنید ولی سطح لیگ فرانسه بالاست

روز گذشته رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که لاپورتا از مینو رایولا ایجنت هالند قول جذب این بازیکن را گرفته و اینکه تلاش دارد مبلغ لازم برای انتقال او را هر طور که شده فراهم کند. در نروژ اما ادعا می کنند شانس اول جذب هالند، رئال و سپس منچسترسیتی است.

 

 

 

 

ساعتی پیش نشریه اکیپ ادعا کرد که جذب ارلینگ هالند، 300 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. 75 میلیون یورو برای بند فسخ، 30 تا 35 میلیون یورو ناخالص دستمزد او برای شش سال و 20 میلیون یورو نیز کمیسیون به مینو رایولا و نیز پدر بازیکن.

با این تفاسیر باید دید بارسلونا چگونه قادر به پشت سر گذاشتن مشکلات اقتصادی فعلی و بدهی فراوان خود برای جذب هالند خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 16 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.