در شبی که بردیا سعادت برای اولین بار در ترکیب چیسترنا به میدان رفت، این تیم شکست نزدیکی را متحمل شد.

به گزارش “ورزش سه”، بردیا سعادت که در ابتدای فصل به تیم مودنای ایتالیا پیوسته بود، بعد از مدتی با فسخ قراردادش به لیگ کره رفت. حضور پدیده والیبال ایران در آسیای شرقی هم خوش یمن نبود و مصدومیت او باعث فسخ قراردادش با تیم کره ای شد.

در نهایت بردیا سعادت با عقد قراردادی به تیم چیسترنا در لیگ سری آ ایتالیا پیوست. او که در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت به میدان نرفته بود، دیشب اولین بازی خود را در سری آ انجام داد. 

قطر پاسور ایرانی چیسترنا در اولین تجربه بازی برای تیم جدیدش به عنوان بازیکن تعویضی در لحظاتی از ست‌های اول و پنجم این دیدار به میدان رفت ولی امتیازی را کسب نکرد.

این بازی از هفته دهم لیگ والیبال سری آ ایتالیا شب گذشته با شکست تیم چیسترنا مقابل میهمان قدرتمندش یعنی مودنا با نتیجه ۳ بر 2 همراه بود. 

حتما بخوانید  سپاهان-شهرداری ارومیه؛ جنگ صدرنشینی لیگ والیبال

چیسترنا در ست‌های اول و دوم با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در سه ست دیگر به ترتیب با امتیازهای ۱۸ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۱۵ مغلوب تیم مودنا شد.

چیسترنا با ۱۰ امتیاز از ۳ پیروزی و ۶ شکست در مکان نهم جدول رده بندی لیگ ایتالیا قرار دارد.

با توجه به اینکه آرتور شوارک، بازیکن دو پُسته و کانادایی تیم چیسترنا که یکی از رقبای بردیا سعادت برای قرار گرفتن در ترکیب بود، مصدوم شده و به نظر می رسد این بازیکن ایرانی تبواند در هفته های آینده بیشتر برای تیمش به میدان برود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.