مبل راحتی در طرح ایتالیایی مناسب با دکوراسیون ایرانی

مبل راحتی ایتالیایی برای اتاق پذیرایی و نشیمن می باشد این مدل از مبل ها بسیار شیک و با کلاس هستند مبل هایی که در اتاق پذیرایی و نشیمن از آنها استفاده خواهید نمود باید زیبا و متناسب با دکوراسیون خانه باشد طرح این مبل ها برای خانه های مدرن مناسب است شما می توانید با انتخاب یکی از این طرحهای دارای مبلمان مدرن در خانه باشید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی برای اتاق پذیرایی و نشیمن را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مبل لوکس راحتی مناسب برای نشیمن خصوصی

اگر نشیمن خانه‌تان فضای کافی دارد، این ست یک انتخاب بی‌نظیر خواهد بود. یک ترکیب زیبا و خارق العاده جهت گذراندن ساعاتی خوش و به دور از دغدغه! به این دوخت تمیز و زیبا نگاه کنید! به نظرتان بی نظیر نیست؟ این طراحی امکان این را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید کنار تلویزیون لم داده و استراحت کنید. ترکیب رنگ خنثی آن نیز می‌تواند خودش را با اکثر رنگ‌های دیگر وفق داده و به خوبی هماهنگ شود.

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مبل راحتی ایتالیایی طرح شزلون

طراحی چنین مبلی با چنین پایه‌ای به همراه پارچه‌ی فاخرش به مبلمان جنبه‌ لوکس داده است، اما از طرفی طراحی خاص پشتی‌ها و کاربردش به آن نگاهی فانتزی نیز بخشیده است. شاید به نظرتان این مبل کم کاربرد باشد، اما باید بگویم اشتباه می‌کنید. کافی است آن را به ست مبلمانتان اضافه کنید. می‌بینید که به سادگی تبدیل به مبل محبوب شما و نقطه‌ی عطف خانه تان تبدیل می‌شود. از طرفی این مبل می‌تواند پاتوق علاقه‌مندان به تلویزیون برای لم دادن و استراحت کردن باشد!

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مبل شیک چند نفره مناسب فضای پذیرایی

ین سبک مبل راحتی ایتالیایی با توجه به نوع طراحی و رنگ بندی، به عنوان زینت دهنده‌ی فضای پذیرایی یک انتخاب منحصر به فرد است. مطمئنا این طراحی مناسب فضای استراحت خانوادگی شما با توجه به سبک و سیاقش نیست. ترکیب رنگ مبل و کوسن هایش، علاوه بر ایجاد یک ترکیب خاص، دست شما را در دکوراسیون و رنگ بندی باقی فضا باز‌تر گذاشته است. برای استفاده از چنین مبلمانی بهتر است طراحی کلی فضا نیز در هماهنگی کامل با آن باشد. چه از لحاظ رنگ، چه نحوه چیدمان و باقی عناصر به کار رفته در فضا. با انتخاب یک طراحی لوکس و اشرافی در کنار چنین مبلمانی، می‌توانید به یک کلیت هماهنگ دست پیدا کنید. اما هیچ گاه در این امر زیاده روی نکنید! محیط منزل همواره باید شادابی و صمیمیت خود را حفظ کند؛ بنابراین اگر در مورد دکوراسیون داخلی اطلاعات کافی ندارید، بهتر است از یک طراح کمک بگیرید.

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مبل ایتالیایی منحصر به فرد برای دکوراسیون های مدرن!

در تفسیر این مبلمان از واژه‌ با شکوه استفاده شده است؛ واژه‌ای بس درخور چنین طراحی بی نظیر. شاید این گونه طراحی‌ها به نظرتان بیشتر جنبه‌ فانتزی داشته باشد. اما می‌تواند خودش به عنوان یک عنصر دکوراتیو، کمبود عنصر هنری را جبران کند. اگر دنبال ایجاد فضایی منحصر به فرد جهت استقبال از مهمانانتان هستید، این مبل راحتی ایتالیایی می‌تواند یه عنوان یک نقطه‌ی عطف در منزل، شما را در رسیدن به مقصودتان یاری دهد.

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مبل راحتی ساده، اولویت نشیمن‌های مدرن!

در طراحی این مدل مبل راحتی ایتالیایی نکته‌ اصلی راحتی و استاندارد بودن مبلمان بوده است. همان طور که از ظاهرش مشخص است این مبلمان می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای فضای نشیمن و بخش خانوادگی منزلتان باشد. البته استفاده از چنین رنگ‌هایی برای مبلمان برای فضای کوچک چندان مناسب نیست مگر این که در طراحی داخلی به درستی ترکیب رنگ و تناسبات در نظر گرفته شده باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود هنگام استفاده از چنین رنگ هایی، از رنگ‌های خنثی بهره برید تا از اغتشاش بصری جلوگیری شود.

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مدل‌های پرطرفدار خانگی اما جاگیر!

اگر دنبال مدل‌های صمیمی‌تر و کم‌تر رسمی هستید، این نمونه را می‌توانید در لیست انتخابی خود قرار دهید. در واقع با انتخاب این مبل با یک تیر دو نشان زده اید: صمیمی و در عین حال خاص و منحصر به فرد. مسلما شما نیز دوست ندارید از وسایل همه جایی و تکراری برای زینت بخشیدن به منزلتان بهره برید. نکته‌ی مثبت دیگر این مبل راحتی ایتالیایی رنگ کرم آن است که می‌توان گفت که تقریبا مکمل هر رنگی است و با هر چیدمانی می‌تواند خودش را وفق دهد، اما توجه داشته باشید که این مبل‌ ها به دلیل طراحی متفاوتشان برای فضای کوچک چندان مناسب نیستند.

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مبلمان شاد، گرم و نرم!

چه انتخابی بهتر از این برای نشستن با دوستان و تماشای تلویزیون روی یک کاناپه‌ی گرم و نرم و راحت؟ بعضی موقع‌ها انتخاب مبلمان دارای طراحی خاص با شکست مواجه می‌شود؛ بنابراین شاید خیلی از ما به دنبال طرح‌های معمولی‌تر و کم ریسک‌تر می‌گردیم. از طرفی جهت تزریق حس و حال گرم‌تر به فضا، می‌توانید با انتخاب رنگ‌های شاد به این مقصود دست پیدا کنید. کافی است کمی سلیقه به خرج داده و با ایجاد یک ترکیب فضایی متناسب، به یک نتیجه‌ی بی نظیر برسید.

انواع مدل مبل راحتی ایتالیایی
مبل راحتی ایتالیایی استیل برای کلاسیک پسندها!

از آن جا که قبلا ذکر کردیم، طراحان ایتالیایی مناسب با تمام سلیقه ها، برای پوشش تمامی مشتریان خود طراحی می‌کنند. مبل‌های استیل با طرح‌های کلاسیک شاید مورد پسند خیلی از طراحان معاصر نباشد، اما هنوز هم طرفداران پر و پا قرص خود را از دست نداده است. همان گونه که ما نیز در بسیاری از خانه‌های ایرانی با چنین ست‌هایی رو به رو هستیم. اگر شما نیز علاقه‌مند به این سبک از طراحی‌ هستید، پیشنهاد می‌کنیم در به کارگیری از آن دقت کنید. سعی کنید باقیه فضای منزل دز عین هماهنگی با این سبک مبلمان، بیش از اندازه سلوغ نشود. شلوغی زیاد و به کارگیری از عناصر کلاسیک به تعداد بیش از حد معمول، علاوه بر ایجاد نوعی اغتشاش بصری در فضا، سبب کوچک دیده شدن منزلتان نیز می‌شود.

 

منبع: ستاره

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =

همچنین بخوانید
با پوسترهای دیواری، فضای خود را با هنر و زیبایی تزئین کنید. طراحی‌های منحصر به فرد و متنوعی که سلیقه‌های مختلف را جلب می‌کنند. به فضایی جدید از دکوراسیون داخلی دست پیدا کنید و احساسات و سلیقه خود را به اشتراک بگذارید.