لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است بارسا با ژاوی پیشرفت هایی داشته و در مورد وضعیت خوب این روزهای رئال نیز صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا دیشب دربی مادرید را از نزدیک تماشا کرد. در ترکیب رئال و اتلتیکو ملی پوشان زیادی حضور داشتند و انریکه نمی خواست فرصت دیدن این بازی در برنابئو را از دست بدهد. ورزشگاهی که خانه او بین سال های 1991 تا 1996 بود.

 

 

 

 

انریکه پیش از شروع بازی به مووی استار گفت:« در مقطعی هستیم که بازی های مختلفی را از نزدیک دنبال می کنم و به دنبال ارزیابی شرایط بازیکنان ملی پوش و نیز کسانی هستم که لایق دعوت به تیم ملی هستند. بازگشت آسنسیو به تیم ملی؟  او را به خوبی می شناسم. هر بازیکنی یک دوره افت دارد ولی درهای تیم ملی به روی او باز است و اگر در بهترین فرمش باشد می تواند دعوت شود.»

حتما بخوانید  ژاوی لیست داد؛ یک مدافع بزرگ در راه بارسلونا؟

 

 

 

 

فاصله زیاد رئال با رقبا و احتمال قهرمانی:« معتقدم اگر رئال بر اتلتیکو پیروز هم شود کار تمام نشده است(مصاحبه قبل از بازی بود). رئال اگر اینچنین فکر کند، قافیه را می بازد. هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.»

 

 

 

 

ژاوی روی نیمکت بارسا:« خیلی ساده است؛ باید به ژاوی اعتماد کرد چرا که یک مربی تواناست. معتقدم که بارسا با او بهتر شده است. هرچند در بارسلونا هواداران صبر ندارند و موفقیت زودهنگام را می خواهند ولی باید به ژاوی زمان داد. باید اعتماد از دست رفته تیم بازیابی شود.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.