رئیس رئال اعتقاد دارد که تونی کروس خرید قرن رئال مادرید است.

به گزارش “ورزش سه”، تونی کروس تابستان 2014 و پس از فتح جام جهانی با آلمان بود که از بایرن به رئال پیوست. از قرارداد او یک سال دیگر باقیمانده بود ولی کروس قصد تمدید نداشت. اتفاقی که سبب شد بایرن بر سر انتقال او با رئال وارد مذاکره شود و با تنها 30 میلیون یورو مجوز جدایی او صادر شد.

 

 

 

 

کروس در اولین فصل حضورش در رئال برنده سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها شد و سپس کمک کرد این تیم سه بار متوالی برنده لیگ قهرمانان شود. کروس که تا 2023 قرارداد دارد، بارها گفته است که قصد دارد در رئال بازنشسته شود. زمزمه های تمدید قرارداد او تا 2024 نیز به گوش می رسد.

با توجه به کیفیت بالای تونی کروس، رقم انتقال او چیزی شبیه به شوخی می ماند تا جایی که بسیاری می گویند انتقال او سرقت بزرگ رئال از بایرن بود.

حتما بخوانید  حذف توئیتر؟ از آن استفاده نمی‌کردم و نیازش نداشتم

 

 

 

 

وولکر اشتروث مدیر برنامه های کروس در کتاب بیوگرافی خود فاش ساخت که فلورنتینو پرز رئیس رئال اعتقاد دارد تونی کروس انتقال قرن باشگاه مادریدی است:« قبل از پاندمی کرونا بود که پرز از من برای یک ضیافت ناهار دعوت کرد. او انسانی بسیار محترم و دوست داشتنی است و همیشه از هم صحبتی با او لذت برده ام. در آن ضیافت او رو به من کرد و گفت که تونی کروس انتقال قرن رئال مادرید است و برایم توضیح داد که از جذب او چقدر خوشحال بود و افتخار می کند که کروس همچنان برای رئال بازی می کند.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.