وینیسیوس جونیور می گوید که انتخاب رئال به جای بارسا تصمیم درستی بود و همیشه هوادار این تیم بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، وینیسیوس جونیور هیچ شباهتی به بازیکن یکی دو فصل گذشته ندارد و کاملا متحول شده است. ستاره جوان برزیلی که به از دست دادن فرصت ها و زدن دریبل های بیهوده معروف شده بود، امسال زیر نظر کارلو آنچلوتی به یک ستاره بزرگ مبدل شده و تا به اینجای فصل توانسته 8 گل در لالیگا بزند. وینی در رئال مادرید حالا یک بازیکن بی حانشین است و زوج او با کریم بنزما تبدیل به یک زوج ترسناک برای تمام رقبا شده است.

 

 

 

 

برخی معتقدند او بهترین بازیکن حال حاضر لالیگاست. وینی در مصاحبه با آاس و در این رابطه گفت:« خوب، این را مردم و کارشناسان باید بگویند نه من. همیشه هدفم کمک به تیم بوده و اینکه بهترین بازی ام را انجام دهم. فصل جاری برایم عالی شروع شده و خوشبختانه در بازی برابر گرانادا هم موفق به گلزنی شدم. نیمه اول خوب نبودم ولی بین دو نیمه در رختکن هم تیمی هایم به من روحیه مضاعف دادند و با انگیزه بسیار بالایی وارد زمین شدم و توانستم گل بزنم و باعث اخراج بازیکن حریف نیز بشوم. اینجا در رئال همه حامی من هستند و سعی می کنیم به یکدیگر کمک کنیم.»

 

تحول زیر نظر آنچلوتی:« نه فقط کارلتو که سانتی سولاری و زین الدین زیدان هم در پیشرفت من نقش داشتند ولی با آنچلوتی اعتماد به نفسم بسیار بیشتر شده است. او به من اطمینان کامل دارد و نتیجه اش را می بینیم. برای یک بازیکن، اعتماد مربی بسیار مهم است و حالا آماده تر از قبل وارد زمین می شوم. نمی گویم قبلا آماده نبودم ولی حالا شرایط کمی بهتر شده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانم سال ها به رئال برای کسب جام کمک کنم. من تنها 18 سال داشتم که به رئال آمدم و در سه سال گذشته گوش کردم و یاد گرفتم. حالا باتجربه ترم و اعتماد به نفسم نیز بیشتر شده است.»

 

 

 

 

توپ طلا:« البته که دوست دارم روزی برنده توپ طلا شوم ولی هنوز برای این موفقیت، زمان به اندازه کافی دارم. امسال امیدوارم این جایزه به کریم بنزما برسد.»

حتما بخوانید  خواسته مشترک هواداران یونایتد؛ اخراج سولسشر

 

پدری برنده جایزه پسر طلایی 2021:« معتقدم این برای بازیکنان جوان، جایزه مهمی است و به آنها اعتماد به نفس می دهد ولی کسب جوایز تیمی مهمتر از افتخارات فردی است. در مجموع پدری شایسته این جایزه بود. او برای بارسا، تیم ملی اسپانیا و تیم المپیک اسپانیا بازی های زیادی انجام داد و لیاقتش را داشت.»

 

 

 

 

مواجهه با طعنه ها و تمسخر مخالفان:« واکنشم مثل همیشه است. همیشه آسوده خاطرم و تمرکز 100 درصدی ام روی فوتبال است. هم تیمی هایم و مسئولان باشگاه همیشه حامی من بوده اند و بارها به من گفته اند که می دانند من چه توانایی هایی دارم. نه قبلا و نه الان فکر نمی کنم که بهترین بازیکن دنیا هستم ولی همیشه به بهتر شدن فکر می کنم.»

 

اخیرا آندره کوری استعدایاب برزیلی سابق بارسا گفته بود که وینیسیوس عاشق بارسلوناست و حتی پس از پیروزی 6-1 بارسا بر پی اس جی گریه کرده است. وینی در واکنش به این ادعا گفت:« من اصلا آن بازی را ندیدم چون با تیم نوجوانان برزیل در تورنمنتی بودیم که قهرمان شدیم و در آن آقای گل شدم. همان تورنمنت باعث شد رئال برای جذبم اقدام کند. کسانی که مرا از نزدیک می شناسند، می دانند که من هرگز هوادار بارسا نبودم و در انتخاب رئال به جای بارسا نیز بهترین تصمیم را گرفتم. هر دو تیم مرا می خواستند ولی پروژه رئال را بهتر دیدم و این باشگاه واقعا مرا می خواست. در ضمن من همیشه هوادار رئال بودم و بازی های رونالدو را تعقیب می کردم.»

 

 

 

 

بارسا در رده ششم:« بله، باعث شگفتی است ولی هنوز در ابتدای فصل هستیم و بارسا بهتر خواهد شد. مربی شان عوض شده و با ژاوی بهتر خواهند شد. در هر صورت ما کاری به بارسا نداریم و مسیرمان به سمت قهرمانی را طی خواهیم کرد.»

 

شعارهای نژادپرستانه در نوکمپ:« بله، متاسفانه اینطور است. ما 1-0 پیش بودیم که تعویض شدم و بسیار خوشحال بودم که به یکباره هنگام خروج، شعارها را شنیدم. معتقدم نباید در هیچ ورزشگاهی چنین اتفاقاتی تکرار شوند.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.