آلفونسو، بازیکن سابق رئال مادرید و بارسلونا، معتقد است که کهکشانی‌ها سال آینده تابستان شلوغی را در پیش دارند.

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه همچنان هدف اول رئال مادرید در تابستان آینده است. این بازیکن فرانسوی تابستان امسال در آستانه حضور در سانتیاگو برنابئو قرار داشت اما در نهایت مدیران پاری سن ژرمن با این توافق موافقت نکردند.

با این حال او تنها بازیکنی نیست که در حال حاضر برای تقویت این تیم مدنظر مدیران رئال مادرید قرار دارد. نام ارلینگ هالند نیز در هفته‌های اخیر بارها مطرح شده است، مهاجمی که طرفداران زیادی در برنابئو دارد و به نظر می‌رسد که خودش نیز به این انتقال بی‌میل نیست.

آلفونسو که در فاصله سال‌های 1990 تا 1995 پیراهن رئال مادرید را به تن داشت درباره احتمال حضور این دو بازیکن در برنابئو به ژورنال دو رئال گفت:« انتخاب من برای راه‌اندازی یک پروژه جدید در رئال کدام است؟ من بدون شک هردوی آنها را انتخاب می‌کنم. رئال مادرید همیشه بهترین بازیکنان دنیا را داشته و پرز هر دوی این بازیکنان را به این تیم اضافه خواهد کرد.»

حتما بخوانید  مدیر دورتموند در فدراسیون آلمان پست گرفت

 

 

شخصیت‌های فوتبالی بسیاری معتقد هستند که امباپه و هالند هر دو در تابستان سال آینده به رئال مادرید ملحق خواهند شد. هرچند بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا همچنان در فوتبال ادامه دارد اما خاویر تباس، رییس لالیگا، تایید کرده که این باشگاه توانایی مالی کافی برای جذب همزمان این دو بازیکن را دارد.

هنوز چند ماهی فرصت برای عملی شدن این اتفاق باقی مانده است. جذب امباپه بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد چرا که قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام می‌رسد و پی اس جی موفق نشده قرارداد او را تمدید کند. امباپه نیز علنا از علاقه‌اش برای حضور در رئال صحبت کرده است.

اما تردیدهایی درباره جذب هالند وجود دارد، باشگاه‌های بزرگ بسیاری خواهان جذب این بازیکن هستند و مذاکرات پیش رو و پیشنهادات مطرح شده ممکن است نظر این بازیکن درباره مقصد آینده‌اش را تغییر دهد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.