قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنان برگزار شد و در این مرحله رئال و بارسا باید به مصاف هم بروند.

به گزارش “ورزش سه”، یک هفته پیش بود که قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال مردان در نیون سوئیس برگزار شد که حواشی زیادی هم به همراه داشت. به دلیل اشتباه صورت گرفته، قرعه کشی تکرار شد که هنوز هم در موردش صحبت می شود اما قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنان بدون حاشیه بود و تیم ها حریفان خود را شناختند.

یوونتوس، لیون، بایرن، پی اس جی، رئال، بارسا، آرسنال و ولفسبورگ توانسته بودند با گذر از مرحله گروهی، مجوز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کنند.

 

 

 

 

با انجام قرعه کشی مشخص شد که باید شاهد یک ال کلاسیکو در یک چهارم نهایی باشیم. رئال که برای اولین بار پای به این مرحله گذاشته، باید برابر بارسایی قرار بگیرد که مدافع عنوان قهرمانی است. چند روز پیش دو تیم در لالیگا به مصاف هم رفتند که بارسا 1-3 برنده شد.

حتما بخوانید  شرایط مالی بارسلونا عامل جدایی وینگر اتریشی

 

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنان

 

یوونتوس-لیون

بایرن- پی اس جی

رئال-بارسا

آرسنال-ولفسبورگ

 

بازی های رفت، 3 و 4 فروردین 1401 و برگشت یک هفته بعد برگزار خواهند شد.

برنده یوونتوس-لیون در نیمه نهایی به مصاف برنده بایرن-پی اس جی می رود و برنده رئال-بارسا هم برابر برنده آرسنال-ولفسبورگ قرار خواهد گرفت. فینال 22 می در شهر تورین برگزار خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.